Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt oppi den Updaten jeg har gledet meg til lenge, begynte jeg og like Demoman... Og Svinepelz ødela noen achievements på en Surf bane og :p

 

Hehe, man kan si at fienden ikke har noen sjanse når en sentry står vakt i jail :3

 

Men det er synd at noen achievements er bugga.. I alle fall for meg, Quick Draw, Patent Protection, Get Along! er achievements som ikke virker hos meg. Selv om jeg har greid å gjort dem flere ganger (med og uten hjelp) så blir dem ikke unlocket... Satser på at dem fikser det snart.

Endret av Svinepelz'
Lenke til kommentar

Mitt oppi den Updaten jeg har gledet meg til lenge, begynte jeg og like Demoman... Og Svinepelz ødela noen achievements på en Surf bane og :p

 

Hehe, man kan si at fienden ikke har noen sjanse når en sentry står vakt i jail :3

 

Men det er synd at noen achievements er bugga.. I alle fall for meg, Quick Draw, Patent Protection, Get Along! er achievements som ikke virker hos meg. Selv om jeg har greid å gjort dem flere ganger (med og uten hjelp) så blir dem ikke unlocket... Satser på at dem fikser det snart.

 

 

Opplevde det samme i går, både med og uten hjelp. Søkte på google, og fant frem til et emne på Steam forumene der de lista opp flere "bugs" med den nye updaten og der sto alle achievementsene du nevnte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, fantastisk.

 

I går greide jeg jaggu steike meg å dominere 4 spillere som Soldier i ett liv. Jeg ble reint sjokkert når achievementen spratt opp på høyre side. En av de jeg absolutt ikke hadde regnet med å få noen gang!

 

Gtatulerer!

 

Ble sjokkert selv da jeg fikk den, men etter at jeg fikk den så det ut som at min lille "rampage" var over for dagen...

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har ikke på noen måte klart å kopiere min bragd i ettertid heller. Er jo avhengig av å spille mot noen som ikke helt vet hva de gjør også, i hvert fall på mitt nivå. Har fattet mye større interesse for både Soldier og Demoman i det siste, og faktisk lært meg ett og annet triks jeg aldri skjønte hvordan folk fikk til før.

 

Craftet min første hatt i går, fikk den lille grønne Futurama-referanse-hatten til Pyro. Jeg misforsto/husket feil i forhold til den informasjonen man får på wiki-siden, og hadde egentlig tenkt å crafte en hatt til Engineer (jeg sikler på den cowboyhatten). Men men, trenger bare samle opp de nødvendige 50+ våpnene jeg må ha...

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som skal bli med i "Highlander Community Challange" ? Skal spille som Medic på et lag med en pyro som såvidt bruker airblast og en soldier som er redd for medkits.. Håper dette går bra xD

 

Isåfall hadde det vært moro å kanskje møtt noen herfra å spilt mot dem!

Endret av Svinepelz'
Lenke til kommentar

Slenger meg gjerne på laget ditt hvis det er en åpen slot. Selv om Medic jo er main'en min kan jeg sikkert treske til med min Engineer eller spamme med Demoman (jeg treffer av og til også, det er helt sant!).

 

Hadde det ikke vært for at de to lederene av laget jeg er i er litt vriene når det gjelder hvem som skal bli med så kunne du nok ha blitt med som en backup. Men de lar bare folk de 'kjenner' inn, + vi har 9 spillere og 2 backups fra før :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...