Gå til innhold

Microsoft ber om oppmerksomhet i måneden opp mot E3


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvorfor microsoft gidder å satse på de nye kontrollene. La heller Wii kjører den greia, og bruk penger på noe annet.

 

Grunnen til at jeg kjøpte xbox var fordi jeg hadde en ide om at det var den konsollen som er mest lagd for skikkelig "gaming".

Guess i was wrong.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg kjøpte xbox var fordi jeg hadde en ide om at det var den konsollen som er mest lagd for skikkelig "gaming".

Guess i was wrong.

Microsoft prøver å nå ett større marked! Det er ikke påkrevd at du må kjøpe denne kontrollen vettu ;)

 

Så stor som spillindustrien er blitt vil jo ikke Microsoft selge spill til de mellom 15-30år. Det er jo en gruppe mennesker fra 5-15 som kanskje elsker denne kontrollen, i tillegg til å gjøre konsollen mer "party vennlig". Man har jo allerede spill som Lips og Scene-It som partyspill, hvorfor ikke lage en motion-controll i tillegg? :)

Lenke til kommentar
Microsoft prøver å nå ett større marked! Det er ikke påkrevd at du må kjøpe denne kontrollen vettu ;)

 

Så stor som spillindustrien er blitt vil jo ikke Microsoft selge spill til de mellom 15-30år. Det er jo en gruppe mennesker fra 5-15 som kanskje elsker denne kontrollen, i tillegg til å gjøre konsollen mer "party vennlig". Man har jo allerede spill som Lips og Scene-It som partyspill, hvorfor ikke lage en motion-controll i tillegg? :)

For all del. Så lenge dem ikke prioriterer denne kontrollen og disse spillene, foran det vanlige så bryr jeg meg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg håper og tror at Microsoft har mye på lur, for lineupen deres er ikke spesielt imponerende akkurat nå.

 

Dette forventer jeg på E3:

Mer info om Halo 3 ODST, GTA4 Exp. pack nr. 2, Forza Motorsport 3 og Alan Wake

Multiplatspill: Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2, Bioshock 2 etc etc.

 

Dette kan jeg se for meg:

Mer info om APB

Rare annonserer sitt neste spill

Lionhead prater om sitt neste prosjekt.

Mistwalker's neste prosjekt

Eksklusiv DLC til et eller annet multiplatspill.

 

Dette håper jeg på:

Ruffian Games eller Realtime World vil annonsere en oppfølger til Crackdown.

Xbox 360 Slim modell

Perfect Dark 64 til XBLA

 

Microsoft har stort sett levert sakene på E3-messa de siste årene, så jeg har tro på at de vil få til noe bra denne gangen også. Bare 3 uker igjen nå!

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp en "Spill mer Crackdown!" theme pack på Xbox LIVE som ble lagt ut den 15. mai!! Tror dere det er meningen at det skapes blest om dette spillet igjen eller?? Kan dette være en idé for å få folk til å spille litt Crackdown før Microsoft annonserer Crackdown 2 på E3?? :rolleyes:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...