Gå til innhold

Microsoft ber om oppmerksomhet i måneden opp mot E3


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bioshock 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assasin's creed 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Modern warfare 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kommer mass effect 2 i år elr? hvis d gjør d:

 

Mass Effect 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette kunne utviklerne annonsert selv, da ingen av dem er ekslusive til 360.

Lenke til kommentar

Microsoft Set To Mistwalk All Over Sony In 2009?

Have you ever thought of accomplishing something so incredible that you will always be remembered for? Have you ever thought of going through a tunnel, against all odds, only to come out the other side triumphant, and be remembered for that for all eternity? Have you ever thought of achieving something that was known to be impossible, yet you somehow came through and managed to pull it off, and for that you were remembered by history till the end of time?

 

That is exactly what Mistwalker has managed to do in the last two years. In truth, I believe that Mistwalker will always be remembered for what they have done so far for Microsoft. However, in 2009, make no mistake, they will be cemented on the pages of history, forever, for what they are about to do next. ...

Lenke til kommentar
Gears of War 2 DLC bilder/videoer/gameplay

Alan Wake gameplay

Halo 3: ODST gameplay/trailer

TES V

Modern Warfare 2

Klassisk Banjo-Kazooie oppfølger

Crackdown 2

GTA IV EPC 2

Bioshock 2

 

Håper på hauger av info om en eller flere av de titlene, selv om enkelte av dem ikke på noen måte er bekreftet eller annonsert. :)

 

Da har du og jeg nesten samme ønskeliste :D Bytter ut GTA IV EPC 2 og Banjo med Forza 3 så!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Det jeg ser mest fram til er:

- om Ubisoft har noe stoff om Assassins Creed 2,

- om xbox 360 kommer med en Wii lignende kontroll,

- og sist men ikke minst, om Bethesda annonserer The Elder Scrolls 5 B)

 

Håper mest på den siste!! ;)

JEG OGSÅ!!!! skal ha døgning på gamer med knappen på refresh hele tiden!

håper virkerlig det.. hadde en ridetur i the colovian highlands i går, fikk gåsehud av det.

Tes V må bli annonsert på e3, kan ikke vente lenger

Lenke til kommentar
Du har jo fortsatt all den andre morroa til xboxen hvorfor ikke legge til wii moro også? selv om det bare 5 min som du sier, tror ikke de kommer til og fjerne noen fra xboxen for å få plass til det.
Kvifor bruke tid og ressursar på noko som berre blir lagt på hylla? Det finnes jo særs få spel på Wii som utnyttar denne bevegelses kontrollen på ein tøff, intuitiv og morosam måte. Som alle andre synest eg Wii Sports var kjempemorosamt i byrjinga, men det blei utruleg fort keisamt og einsformig.

Synest heller Microsoft skal fokusere på å få laga fleire bra spel.

 

 

5min morro sier jeg ikke nei takk til, så lenge det er gratis. Men dette er noe som jeg regner med MS ikke står å deler ut til alle 360 eiere?
QFT.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...