Gå til innhold

Microsoft ber om oppmerksomhet i måneden opp mot E3


Lakus

Anbefalte innlegg

Som de fleste her sikkert vet går E3 av stabelen i begynnelsen av Juni, og i den anledning er det store forventninger knyttet opp mot de tre store konsollprodusentene. Det har svirret rykter om at både Microsoft og Sony skal annonsere en Wiimote lignende kontroll, og det sier vel sitt om forventningsnivået mot E3. Nå har også Microsofts Steve Ballmer gått ut og bedt folket følge med på hva Microsoft driver med i den kommende måneden. Overraskende er det ikke, men spennende likevel.

 

Microsoft honcho and screamer Steve Ballmer gave a speech today in Dallas as a guest of the Dallas Regional Chamber to deliver a speech at the Dallas Convention Center.

 

The topic: "The Role of Innovation in a Challenging Economy". The game connection: During his speech, Ballmer is quotes as saying, "Pay attention to the stuff we're announcing in the next month on Xbox." Ballmer did not elaborate more than that reports Victor Godinez from The Dallas Morning News.

 

Of course, next month is E3, and of course Microsoft will be announcing things for its Xbox 360 platform — things like the rumored motion controller. If it doesn't, Steve Ballmer still wants your undivided attention.

Kilde

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gears of War 2 DLC bilder/videoer/gameplay

Alan Wake gameplay

Halo 3: ODST gameplay/trailer

TES V

Modern Warfare 2

Klassisk Banjo-Kazooie oppfølger

Crackdown 2

GTA IV EPC 2

Bioshock 2

 

Håper på hauger av info om en eller flere av de titlene, selv om enkelte av dem ikke på noen måte er bekreftet eller annonsert. :)

Lenke til kommentar

Alan Wake, Modern Warfare2, Bioshock 2 og eventuelle nye spill er vel det jeg ser frem til og håper på. Forrige E3 kom jo med en gigantisk overraskelse helt på slutten, og jeg håper at denne E3'en vil holde samme temperaturen. Noen stor overraskelse av samme kaliber trengs ikke, men jeg håper på en god og jevn flyt av nyheter om spill.

Lenke til kommentar

Ifjor fikk vi gameplay av Fallout 3, Resident Evil 5 og Gears of War 2. I år håper jeg så inderlig på Bioshock 2, Assassins Creed 2, Modern Warfare 2 (jeg føler de tre titlene er av mye det samme kaliberet. Solid enspiller og samme utgivelsesår, ihvertfall for originalen) Halo 3: ODST og mest av alt; Alan Wake.

Lenke til kommentar

Er nok ikke den eneste som tenker det at motion sensitive kontroll ikke er det man helst vil ha nå. Kommer ikke til å bruke penger på slikt helt uten videre, det må være veldig gode spill som i så fall skal benytte dem. Dog, det kan jo hende at den ps3 dingsen kommer til å være den ekte revolusjonen da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Fortsatt lov å håpe. Crackdown startet som en bonus ved Halo 3 MP betaen, men det viste seg fort at betaen var bonusen. :)

Det er sant!! Crackdown er ett enormt bra spill! Faktisk ett av de spillene som har gitt meg mest glede til X360, har selv 1250/1250 i det spillet. Jeg har grått og whina om Crackdown 2 lenge nå! Hvor fikk du de idéen fra egentlig?? :)

Lenke til kommentar
Hvor fikk du de idéen fra egentlig?? :)

Hvor jeg fikk den idéen fra? Nei, jeg er en kjempefan av Crackdown og mener en oppfølger med 4-16 spiller online hadde vært den nye definisjonen på morsomt. Crackdown 2 MÅ komme og det MÅ ha ihvertfall 4 personer i coop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...