Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, Mr. T er faktisk etter sigende ikke glad i filmen, og han takket nei til en liten rolle i den.

 

Jeg syns den ser dritrå ut for å si det mildt, og a-Team var min underholdning hver eneste ettermiddag i mange år. Mildt sagt gledelig at denne filmen får litt hyggelig omtale.

 

Her er forøvrig en anmeldelse fra Screened.com. Får god kritikk!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å se a-team filmen med lave forhåpninger. Håper den overrasker.

 

En film jeg gleder meg til derimot, er Knight & Day med Tom Cruise og Cameron Diaz. Lo litt av traileren, og det lover godt. Syns Tom ser frisk ut i den filmen. Så det blir spennende.

 

Edit: Nice one, Error. Heftige RPG-effekter. :D

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så The Expendables i går. FUCKING AWSOME

 

Jeg hadde egentlig lave forventninger, siden jeg synes Stallone begynner å bli en gangske dårlig skuespiller og var redd for mye bare tørr kjedelig vold. Det var mye gøy vold, og mye morsomme øyeblikk. Det er ingen svært standard-aktig film og er den filmen jeg har sett på kino i år som jeg har vært mest fornøyd av å ha sett.

Lenke til kommentar

Så nettopp The Ghost Writer av Roman Polanski.

 

Det var en ganske god film, lenge siden jeg har sett en god "smartness" Thriller så dette var et friskt pust. Manglet litt på å skape den helt store nerven, men musikken og historien var ellers godt gjennomført. Tror jeg er litt snill i dag og gir den terningkast 5. Anbefales.

 

For en stund tilbake så jeg også Inception. Det var en veldig god film, om ikke så veldig overraskende. Spesielt å se en Heist-film inne tankene til en person. Skal være litt snill med den også og gi den terningkast 5. Mest pga et interessant plot. :)

 

Edit: Når jeg tenker meg om fortjener den ikke 6 nei. Endret.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...