Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow. Avatar-utgaven jeg kjøpte var visst litt mer "eksklusiv" enn jeg trodde. Fulgte med t-skjorte, noen "3D" kort, en 200-siders bok med bilder, forklaringer, na´vi-enggelsk ordbok og masse mer. Nydelig cover var det også. Coveret var vel egentlig hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne versjonen.

 

avatar-special-limited-edition-bd.jpg

Lenke til kommentar

Har faktisk ikkje sett Requiem for a Dream (men den står på lista over filmar eg skal få sett), men å seie at Gudfaren er kjedeleg kan eg ikkje forstå. Den har ein bra historie, fantastisk skodespel, utruleg bra manus og den beste filmmusikken eg har nokongong høyrd (eg får litt gåsehud av trompetmusikken).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Joa, det er mye som er bra med den, men når jeg finner gangsterfilmer uhordelig kjedelig og totalt uinterrisant (The Untouchables og Goodfellas som hederlige unntak), så hjelper det ikke mye, uansett hvor bra skuespillet og musikken er.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Gangsterfilmer generelt finner jeg veldig kjedelig, så det er vel settingen.

 

Med ein såpass bra historie, kan eg ikkje skjønne det, men det er vel smak og behag.

 

Gudfaren 1 var konge, toeren var litt kjedeligere og treeren var dritkjedelig. Gode filmer alle tre egentlig, men den første var klart best.

 

Toeren er genial pga. Pacino og De Niro er brilliante i rollane sine, og historien om Vito si fortid er veldig bra og interessant.

 

Trearen er litt kjedeleg, men fortsatt ein fantastisk film, berre ikkje blant verdas beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...