Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Hvis jeg sier Danser med ulver, hva sier folket da?

 

Jeg har aldri sett den, men liker Costners filmer, så tenkte å kjøpe meg den fra Play.com nå som den koster drøye 70,- på BD. Men så ser jeg i en kommentar at dette ikke er den utvidede versjonen av filmen, og det er jo litt kjipt. Men på den andre siden, så varer den jo allerede tre timer. Men igjen, så gjorde jo den utvidede versjonen av LotR filmen mye bedre.

 

Så dere som har sett DMV og/eller den utvidede versjonen; bør jeg kjøpe denne eller bør jeg vente på den utvidede versjonen på BD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke noe forhold til Danser med Ulver, så den på skolen en gang men det er lenge siden nå.

 

Snart kommer endelig Kommandør Treholt og Ninjatroppen ut! På VHS ^_^

 

3D-VHS-Packshot.jpg

 

 

Det følger også med blu-ray-versjonen om du kjøper denne utgaven, som selges i et begrenset opplag kun på Platekompaniet. Jeg skal i hvert fall ha den på VHS!

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk mange perler på VHS, men har ingen videospiller lenger. Planen er å med tid og stunder kjøpe de på bluray, men ettersom jeg egentlig ikke føler noe behov for å se dem igjen får det heller være til behovet melder seg for alvor.

 

Lar uansett ikke mangelen på en slik spiller stoppe meg, tror denne filmen (så den på kino) vil være fantastisk på bånd. Den er jo allerede godt plantet i åttitallets lugubre filmmarked. Og det er en virkelig god film.

Lenke til kommentar

Hvis jeg sier Danser med ulver, hva sier folket da?

 

Jeg har aldri sett den, men liker Costners filmer, så tenkte å kjøpe meg den fra Play.com nå som den koster drøye 70,- på BD. Men så ser jeg i en kommentar at dette ikke er den utvidede versjonen av filmen, og det er jo litt kjipt. Men på den andre siden, så varer den jo allerede tre timer. Men igjen, så gjorde jo den utvidede versjonen av LotR filmen mye bedre.

 

Så dere som har sett DMV og/eller den utvidede versjonen; bør jeg kjøpe denne eller bør jeg vente på den utvidede versjonen på BD?

vent til den utvidede versjonen kommer.har sett begge og er verdt aa vente paa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...