Gå til innhold

[Ferdig]Tidenes spillside er Gamer.no

Tidenes spillside  

1. 1. Tidenes spillside er:

• Gamer.no
      33

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nominerer GameReactor (no)da de har et flott community, gode artikler og skribenter, samt at de gir ut i papirversjon. ;)

no_gamereactor.jpg

Ellers er spillmagasinet.no, spillarkivet.no gode spillsider, men skal ikke glemme gamer.no som topper høyt og hadde garantert blitt nominert om den ikke hadde vært det fra før

Endret av Paisley
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv syns jeg Gamer er best (obviously), spesielt til anmeldelser

(kjøpte Disgaea 3 pga nettopp den.. hadde ikke kjøpt det hadde jeg fulgt X6.no = 2 i terningkast) :o

anyway... Gametrailers for videoer B) ang 10/10 diskusjonen - WIN!

Skrevet

Okey folkens, nå begynner alvoret. Jeg har delt sidene inn i 3 grupper, 2 fra hver vil gå inn i semi-finale og så avslutter vi det hele med en fin 3-siders Battle Royal.

Skrevet

Hmm.. Moderatorstemmer burde telle dobbelt, methinks. Stemte The Escapist (elsker Zero Punctuation!), Gamer.no (de har de beste anmeldelsene og featuresene) og IGN.com (de dekker alt over alle formater i tillegg til å ha mange år på samvittigheten).

Skrevet (endret)

Kan vel selv si at jeg stemte: Giantbomb (min favoritt

(digger ZP, men resten av siden suger)

), Gamer og GT.

Endret av Erik
Skrevet (endret)

Nice oppsett av poll!

I den øverste sto det mellom giantbomb og the escapist. Det er bare Zero Punctuation og forumet som interesserer meg der når det gjelder the escapist, så jeg gikk for giantbomb, selv om de har er litt dårligere på nyheter og har ikke så mange artikler. Giantbomb har veldig god "steming", med blant annet fantastisk retardhumor. Podcastene, anmeldelsene, sjølve nettsiden som er fri for reklame og som tillater masse brukerinnhold, og videoene, er fantastiske.

Nederst sto det mellom IGN, gametrailers, og destructoid, endte opp med gametrailers.

Er ikke noe spørsmål om pollen i midten (selv om jeg har brukt spillmagasinet mye, det var tross alt siden som introduserte meg til spilljournalistikk)

@iharal3: wat

Endret av Gormers
Skrevet

Bruker egentlig bare Gamer og Escapist magazine for Zero Punctuation. Ser ikke behovet for å bruke masse tid på diverse sider når de fleste artikler som intereserer meg blir linka til i trådende jeg aner vil gi meg noe interessant på dette forumet.

Vil jeg vite mer har jeg Wikipedia og Google.

Skrevet (endret)

Wow, ser faktisk ut som at Spillmagasinet(!) kan gå videre. Synes at Gamereactor er litt bedre :D

Endret av Erik
Skrevet

Escapist, Gamer og Gametrailer er de tre av alternativene jeg jevnlig besøker. Så har vi jo også News 4 Gamers, som er en leserdrevet side, som jeg er innom rimelig ofte. Vel, nå har jeg lagt til disse sidene i en RSS-leser, så jeg er ikke så ofte inne på sidene for å finne artikler lenger. Jeg navigerer mellom sidene i RSS-leseren og leser artikkelen på selve siden. Enkelt og greit.

Skrevet

Litt skuffet over å se at Gamespot og Escapblablabla er over GiantBomb. Ble helt slutt med GS på meg etter at ALLE de underholdene personene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...