Gå til innhold

Neste Mass Effect til to formater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅÅ. Gleder meg ekstremt. Eit av få minus med det fyrste ME var at det var litt for koseleg og pastellfarga, gleder meg til eit mørkare spel med meir ondskap.

 

Dragon Age og Alpha Protocol til hausten og ME2 tidleg 2010, for ein gongs skuld gleder eg meg til vinteren igjen.

Endret av timmoody
Lenke til kommentar
Skuffande at det ikkje kjem til PS3...slik det ser ut no får eg valget mellom å finne meg i kundefiendtleg DRM eller å kjøpe meg ein XBox 360 om eg vil spele Mass Effect 2. Då blir det nok heller til at eg hoppar over spelet.

 

Kay

 

Det er et valg til, dyr Steamversjon. EA spel på Steam er SecuROM frie.

 

Uansett trur eg nokk at EA vil gå bort fra limited activation systemet.

 

Anbefaler alle å kjøpe på den platformet dei har første spillet på siden det du gjorde i første spillet vil påvirke ka som skjer i det andre spillet. Så ta vare på savene også.

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar

Yeay, samtidig på pc og xbox360! :D BioWare :love: Må jeg vente helt til 2010 :o :angry: Mass Effect var et av de beste spillene jeg har spillt. Så oppfølgeren var for me et must-have straks jeg visste det kom. ;) Og hvis BioWare klarer å fikse på de repeterende planetene og sideoppdragene, som var det eneste minuset, samtidig som de opprettholder samme standard (eller bedre) på resten av spillet, vil Mass Effect 2 begynne å komme farlig nært perfekt. I alle fall for min smak. ;)

 

Overdreven smileybruk, men dette er en så god nyhet at jeg ikke kunne dy meg (og så har jeg fått en smule for mye koffein :ph34r: ).

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...