Gå til innhold

Noen strukturendringer og to nye kategorier


Anbefalte innlegg

Hei. Om dere ikke har fått det med dere har det skjedd noen strukturendringer. Det er for eksempel nå 3 forumseksjoner i stedet for kun 1. Mens det før kun var Gamer.no er det nå "Spill", "Tilbakemeldinger" og "Annet".

 

 

De to nye kategoriene er Testkategori under "Annet" og en kategori som heter "Tilbakemeldinger om forumet".

 

Håper navigeringen er litt mer logisk nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke ser forskjellen mellom "Helt andre ting" og underkategorien "Småprat"?

Eneste forskjell er at det ikke er postcount på småprat mens det er det på Helt andre ting, hva med å slå sammen de og heller lage mer spesifikke kategorier under helt andre ting?

Meningen er vel at Småprat er mer chatting og tull, mens resten av "Helt andre ting" (som jeg mener heller kunne hete "Annet") er ment til diskusjon av ting som ikke har med spill eller gamer.no å gjøre.
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke ser forskjellen mellom "Helt andre ting" og underkategorien "Småprat"?

Eneste forskjell er at det ikke er postcount på småprat mens det er det på Helt andre ting, hva med å slå sammen de og heller lage mer spesifikke kategorier under helt andre ting?

"Helt andre ting" er mat, bøker, film, musikk, utdannelse osv. Altså diskuterbare emner som ikke har noe med spill å gjøre. "Småprat" er forumkafé, leker, siste ordet, gledesutbrudd osv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...