Gå til innhold

Knights of the Old Republic - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe

 

Men folkens har dere hørt det "nye"????

Det er et MMO av kotor underveis..

Star Wars: The old republic..Dette er noe jeg gleder med skikkelig til.. Vi må nesten lage en ny tråd med det. :D (noen som gidder å legge den ut?? bare skirve litt om spillet osv...)

 

Alt finner dere på http://www.swtor.com/

 

 

En ting til...

 

Hvordan i helsikke greier de å lage et så sinnsykt bra star wars spill i 2003 (2002 til xbox tror jeg) og så etter 5 - 6 år så greier de ikke å lage et som er enda bedre. Det er jo helt utrolig.. Ikke at kotor har dårlig grafikk men tenk om vi hadde et som var like bra som kotor og med nådagens grafikk...DET hadde vært artig!!!

Lenke til kommentar

Alt skal jo være MMORPG om dagen, alle seriene man liker.

Bare håper ikke all fokus går over til den sjangeren nå, at vi fortsatt kan glede oss over spill ment for Singleplayer, med Mulitplayer-funksjoner.

 

Men jeg skal ikke nekte at et stort Star Wars-univers med flere tusen spillere kunne vært noe for meg.

Tenk bare på å bytte ut de vanlige karakterene i et MMORPG... vanlige middelalderske sverd og magi, med lasersverd, laserpistoler og en masse Jedi`s og Sith`s :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Alt skal jo være MMORPG om dagen, alle seriene man liker.

Bare håper ikke all fokus går over til den sjangeren nå, at vi fortsatt kan glede oss over spill ment for Singleplayer, med Mulitplayer-funksjoner.

 

Men jeg skal ikke nekte at et stort Star Wars-univers med flere tusen spillere kunne vært noe for meg.

Tenk bare på å bytte ut de vanlige karakterene i et MMORPG... vanlige middelalderske sverd og magi, med lasersverd, laserpistoler og en masse Jedi`s og Sith`s :)

 

 

Nesumar

 

 

Det som er så greit med et mmo at det slutter ikke.. det er jo ikke så mye å gjøre hvis du har runnet begge kotor spillene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Genialt spill KOTOR, har ikke spilt 2eren enda, men plot tvisten i eneren er fantastisk. Noen som vet om det er mulig å få kjøpt en pakke med begge spillene? Kunne gjerne tenkt meg å spille igjennom de:)

 

Finner ikke noen butikker i norge jeg kan få kjøpt KOTOR2, noen som har det til PC i god stand som har lyst til å selge det til meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...