Gå til innhold

Knights of the Old Republic - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KOTOR er absolutt et av de beste spillene jeg har spilt. KOTOR2 var også bra, men jeg likte 1'en best. Jeg synes dog det var vanskelig å spille dark side etter å ha rundet spillet som light. Vanskelig av moralske grunner. Flere ganger følte jeg meg rett og slett råtten av valgene jeg måtte ta for å få dark side points:

 

Eksempel: Fattig kone på Tatooine kommer bort med familiens arvestykke, en plakett eller noe og spørr om jeg kan være så snill å kjøpe den av henne så hun kan få råd til mat til barna.

Light side-respons: Så så, du skal få penger av meg du. Og bare behold plaketten din.

Dark side-respons: Nei, jeg tror bare jeg tar plaketten din og det du måtte ha av penger på deg. Bare vær glad jeg ikke dreper deg også.

 

Men det er jo gøy å grille fiendene sine med force lightning da :)

Lenke til kommentar

Knights of the Old Republic er et spill som jeg alltid har elsket. Har alltid likt Star-Wars, dermed ble dette spillet en drøm. Driver nå Windows Vista, og til min store forbauelse fungerer ikke spillet til Vista. Det var egentlig ganske trist, men det er definitivt et fantastisk spill. ^_^

Lenke til kommentar
Knights of the Old Republic er et spill som jeg alltid har elsket. Har alltid likt Star-Wars, dermed ble dette spillet en drøm. Driver nå Windows Vista, og til min store forbauelse fungerer ikke spillet til Vista. Det var egentlig ganske trist, men det er definitivt et fantastisk spill. ^_^

Leste ein plass at om du installerte spelet gjennom å:

Gjer sånn at Autorun-fila åpnast i kompatiblitetsmodus for xp når du installerer, dette gjer du ved å høgreklikke på fila og gå på eigenskapar.

 

Leste om noke sånt på internett ein plass ivertfall, Verdt eit forsøk ;)

Endret av tygg3n
Lenke til kommentar

KotOR er definitivt eit av dei bedre RPG spela som ein kan få tak i, gjelder forsåvidt også toeren. Om ein i tilleg er glad i Star Wars universet så er det jo gull, sjølv om eg vil tru at ein kan kose seg med det utan å bry seg nevneverdig om Star Wars. Historia er jo tross alt knallgod, og ein har relativt stor friheit når det gjeld kas retning ein vil gå i spelet. Om ein ikkje har prøvd det så bør ein i alle fall ta ein titt på det.

Lenke til kommentar
Hvor fikk du tak i dette, Craxern? :)

 

 

hehe, var på ferie i lillehammer og kjøpte det på en "elektro" butikk der... (æ tror i alle fall det var lillehammer :wacko: ) men du får det på nettet og..

 

 

 

 

 

Knights of the Old Republic er et spill som jeg alltid har elsket. Har alltid likt Star-Wars, dermed ble dette spillet en drøm. Driver nå Windows Vista, og til min store forbauelse fungerer ikke spillet til Vista. Det var egentlig ganske trist, men det er definitivt et fantastisk spill. ^_^

 

 

 

Kjøp pakken med best of pc til star wars der er det kompatibelt med vista...(men du kan sikkert laste ned en mod eller no som gjør at du kan ha det på vista)

 

 

 

Bare sånn helt på tampen så må jeg jo bare si igjen hvor fantastisk bra Kotor er :rolleyes:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke dere liker det jeg skal legge ut nå...

 

Jeg har runnet spiller på dark side og light.. hele pakka..

 

Men er det noen som vet hvordan man får juksekodene til å fungere?? det med "EnableCheats=1" inn i en av filene i kotor mappa. så står at man skal trykke... vel noen steder står det ~ og noen ' .. det er dette som er problemet jeg kan ikke få åpna den cheat konsollen. :(

Lenke til kommentar

Trykket på rett knapp nå da? :p

 

Isåfall, så skal det vist være noe i bærbare med Vista som hindrer den menyen i å komme opp når du trykker på knappen, husker jeg hadde det slikt på Oblivion.

 

Husket at jeg fikset det med hjelp av en side jeg fant på Google, men husker dessverre verken navnet på siden eller hva jeg søkte etter.

 

Høres det kjent ut, altså Laptop og Vista... så kan det være det.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...