Gå til innhold

Beste konsoll noensinne?


Hvilken konsoll er den beste noensinne?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken konsoll er den beste noensinne?

    • PlayStation
      6
    • PlayStation 2
      31
    • PlayStation 3
      14
    • Xbox
      3
    • Xbox 360
      46
    • Nintendo Entertainment System (NES)
      8
    • Super Nintendo Entertainment System (SNES)
      17
    • Nintendo
      3
    • Nintendo 64
      26
    • Nintendo Wii
      4
    • Sega Master System
      0
    • Sega Master System
      0
    • Sega Dreamcast
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsoll jeg har kost meg mest med er nok SNES. Men med retro-spillene som etter hvert er tilgjengelig til X360, PS3 og Wii, samt spillbibliotekene konsollene er på vei til å få, vil jeg påstå at den nåværende generasjonen kommer til å være den beste. Akkurat nå er kanskje PS2 den beste konsollen noen sinne.

Lenke til kommentar

Tror jeg må gå for PS2 her. På grunn av det enorme spillbiblioteket og den lange levetiden. Det lages jo masse spill til den enda. Og jeg har i hvertfall ikke hørt noe om at Sony har tenkt å legge maskinen på hylla enda. De har vel sagt at de vil fortsette å satse på PS2 i enda noen år.

Lenke til kommentar

Super Nintendo vil jo alltid ha et spesielt sted i hjerte mitt, og som spillkonsoll var den jo fantastisk for sin tid. Er imidlertid enig i at siste generasjon strengt tatt er de beste konsollene. Spesielt PS3 imponerer meg med sin fleksible og gode multimediafunksjonalitet. Bruker den like mye til musikk og film som jeg spiller på den!

 

Og det er her jeg tror fremtiden innen konsoll ligger, i tillegg til bedre grafikk og lyd selvsagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...