Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe bummer.

 

Syns du skal søke! Jeg er veldig enig med deg i flere ting, dessverre er ikke mine argumentasjoner på langt nær like sterke som følelsene mine om de enkelte emner. Med andre ord kan du bare raljere så mye du vil internt, og jeg kan sitte bak og rope "hør, hør!" ^_^

Lenke til kommentar

Den skal jeg skrive ut på jobben i morgen så alle kan lese den!

 

Fikk forøvrig vite at jeg beholder 20% stillingen min frem til i sommer på jobben i dag. Og at sjefen virkelig likte intervjuet mitt, og mannen som var med (en annen styrer i en annen barnehage) hadde stor tro på meg som assistent eller pedagogisk leder om jeg kommer til å ta den utdannelsen. Veldig hyggelig å høre, selv om jeg føler meg mer som et mannlig alibi for barnehagen enn jeg gjør som verdifull assistent. Skal ta noen ord med sjefen i morgen.

Lenke til kommentar

Au, klarte å ta meg selv i øyet, og fingeren var noe skitten siden jeg nettopp koste med en katt som har vært ute og rullet seg i jorden i dag.

 

I tillegg er varmtvannstanken ødelagt, siden jordingsledningen har blitt lagt i klem (mest sannsynlig når tanken ble produsert). Dette har gjort at en del av den har vært nær en annen ledning (tror jeg det var) og smeltet etter en god del timer.

Endret av Error
Lenke til kommentar

"I Midt-Østen foregår det akkurat nå store omveltninger. Diktatorer taper grunn, og oljenasjoner som Saudi-Arabia skjelver. Hvordan henger kultur og religion sammen med hvilken styreform og menneskerettigheter en nasjon har, og vil land som Egypt og Libya på bakgrunn av dette klare overgangen til demokrati? "

 

Skal begynne med samfunnsfagprosjekt som jeg har vært litt treig på å starte med nå. Hva synes folk om problemstillingen, noe jeg burde endre på?

 

Så vidt jeg husker skal oppgaven være på rundt 3-6 sider med ren tekst, 1 1/2 linjeavstand

 

Edit: Diktatur/demokrati går også under ordet "styreform", eller hva? Ble brått litt usikker på om det kun gjelder monarki og republikk o.l.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg poppet inn en søknad og greier. Så får vi heller se. Ellers har jeg i dag tilbrakt dagen med å lese i den eminente boken Svenska för Norrmän.

 

Nice! Fikk offisielt spørsmål her om dagen selv, takket ja til en moderatorstilling.

 

@Errorizer: Ja, du burde gjøre det betraktelig lettere. Jeg tenker noe slikt som: "Er en asfaltering av midt-østen en god løsning for å bli kvitt problemene verden har der nede, og vil en slik løsning - og også luftingen av ideen - stemple meg som rasist?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...