Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig moro så lenge det varte. Nå i helgen har jeg hatt det problemet at jeg er litt ute av trening i spillene jeg forsøker å spille, så jeg brukte lengre tid på gruppeslagsmålene enn jeg hadde gjort i ikke-rusten tilstand (merket det i Darksiders også, holdt på med Iron Canopy) - om man ikke er rusten er vanskelighetsgraden på normal akkurat passe (man må være litt våken, men du trenger ikke akkurat være i helspenn heller). Morsomme gagdets, selv om enkelte av oppgraderingene virker litt overflødige - og litt over halvveis hadde jeg bare disse kjedelige oppgraderingene igjen. God pacing, til tross for litt mye backtracking mot slutten, samtidig som bossene kom stadig tettere ...

 

Kommer nok til å sette meg ned og sanke sammen de siste trofeene og dilldallet for å få 100% også, før eller siden. Det sier jo sitt. Sånt pleier jeg bare å gjøre i Zelda- og Metroid-spill (og fornyligen, RDR). Slipper heldigvis å begynne på nytt for å få de hundre prosentene her.

 

Just can't wait for this, all day, every day: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315889

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Var veldig moro så lenge det varte. Nå i helgen har jeg hatt det problemet at jeg er litt ute av trening i spillene jeg forsøker å spille, så jeg brukte lengre tid på gruppeslagsmålene enn jeg hadde gjort i ikke-rusten tilstand (merket det i Darksiders også, holdt på med Iron Canopy) - om man ikke er rusten er vanskelighetsgraden på normal akkurat passe (man må være litt våken, men du trenger ikke akkurat være i helspenn heller). Morsomme gagdets, selv om enkelte av oppgraderingene virker litt overflødige - og litt over halvveis hadde jeg bare disse kjedelige oppgraderingene igjen. God pacing, til tross for litt mye backtracking mot slutten, samtidig som bossene kom stadig tettere ...

 

Kommer nok til å sette meg ned og sanke sammen de siste trofeene og dilldallet for å få 100% også, før eller siden. Det sier jo sitt. Sånt pleier jeg bare å gjøre i Zelda- og Metroid-spill (og fornyligen, RDR). Slipper heldigvis å begynne på nytt for å få de hundre prosentene her.

 

Just can't wait for this, all day, every day: http://www.diskusjon...owtopic=1315889

 

Kjenner igjen den! Var faktisk inne på tanken om å få 100% i RDR selv, men jeg vet ikke helt om jeg gidder finne ut hva jeg mangler. Ligger vel på 95% eller noe. Kjøpte Undead Nightmare her om dagen også, men klarte ikke helt bli fanget av historien og gameplayet.

 

Og ja, jeg ser veldig frem til det der selv. Har luftet ideen om å ikke lage flere undergrupper slik vi har her, men det er visst noe de har gått bort i fra så det spørs.

 

 

Kveldens melding til Jens: "Hei Jens! Denne helga gikk jaggu meg fort. Kan ikke du som har oversikten fortelle meg hva jeg egentlig har gjort disse to dagene? På forhånd takk. Ha en god kveld!"

 

Ja, også skal jeg få sånn lue:

 

Space_lue.jpg

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Bare ikke la disse søte jentene fra østen lure til seg alle pengene dine :whistle:

Haha. Men nå virker det som hun ikke vil at jeg skal sende penger allikevel. På tross av at hun er så og si blakk nå, så føler hun ikke det er rett å bruke andres penger. :)

 

@Lakus: Ja huff, det der er en skummel felle, men er ganske så bombesikker på at hun ikke har det. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Problemet deres er ikke så mye mangel på undergrupper som at det registrerer seg nye folk (som bare bruker de generelle kategoriene) daglig, og at moderatorene heller sitter og venter på at vi skal rapportere alt som er feilpostet enn å ta en proaktiv tilnærming. Da blir det rot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...