Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn you villains. Kan være at jeg kjøper meg Portal 2, men det er ingen garanti for at jeg kan ta meg råd :(

Edit:

Og nå er det bare én liten dag til sammenslåingen med diskusjon.

Men jeg har ikke troen på at det blir VELDIG mye mindre aktivitet her i gården, heldigvis :)

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Sikkert ikke de første dagene, men jeg tror uansett vi er bedre tjent med å flytte over. I beste fall dør innlegg.no i løpet av noen måneder i stedet for noen uker, liksom. Regner også med at artikkeldiskusjonen forsvinner i morgen.

 

Jeg var forresten the shiznit i Worms 2/Armageddon/World Party.

Lenke til kommentar

Fælt som denne tråden renner av gårde som et stykke kraftig pulserende og dampende diaré. Jeg kan ikke engang finne det forrige innlegget mitt - men det er jo bra!

 

Rundet Assassin's Creed: Brotherhood i går kveld og jeg tenker det var i grevens tid iom april ser ut til å bli en fantastisk måned på release-fronten. Nå blir det nok ennå en stund til jeg hiver meg over 3DS, men det er fremdeles Dynasty Warriors 7, Warriors: Legends of Troy (Koei-fan), Final Fantasy IV Complete Collections, nyutgivelsen av Ico og Shadow of the Colossus samt HD-utgaven av Might and Magic: Clash of Heroes og Tactics Ogre: Let us Cling Together på PSN. Er også litt bakpå fra forrige måned og har ennå ikke plukket opp Dissidia Duodecim, Shogun 2 eller Yakuza 4.

 

Hva - hvor er Portal 2? - meh det interesserer meg ikke. :whistle:

 

Mai blir forøvrig veldig deilig på bluray-fronten - og da mener jeg bokstavelig talt deilig - med Spartacus: Blood and Sand og tredje sesong av True Blood. Jeg synes allikevel det er litt irriterende når DVD-utgivelsene kommer så lenge før. Jeg vet ikke om det har noe med produksjonen å gjøre eller om det er taktikk for å selge mer DVDer nå som formatet ser begynnelsen på slutten. Jeg forsøker i det minste å fase ut DVD fremover og kjøper alltid bluray hvis jeg kan.

Lenke til kommentar

Husker jeg prøvde Dynasty Warriors en gang.. aner ikke hvilken versjon det var eller noen ting. Det eneste jeg husker som imponerte meg var mengden npcer på skjermen samtidig.

Utover det skjønner jeg absolutt ikke fascinasjonen for å være en asiatisk kriger i det gamle land som slakter ned tusenvis av fiender med en diger pinne mens kombo-telleren raser oppover og fiende lyser opp for hver gang du treffer dem :innocent:

Menmen, hver sin smak, og jeg syns det er flott å lese omtaler av spill som er utenfor min 'nytelses-evne'. :)

 

btw.

Bjartes daybook akkurat NUH!

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...