Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu.

Partyfont og Jubilee?

 

Oh and; I Hear Sirens – Drowning City Skyline

Skriver under på Jubilee, men festskrift er jeg neimen ikke sikker på. Aldri brukt det ordet før, ikke på norsk en gang. :p

 

Og, veriii nise sång. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på noe alla jubilee, takk for det :) Veldig usikker på festskrift selv.

 

Forslag til gratis .zip-programmer? WinZip har plutselig blitt kjipe på registreringen sin, så det er out of the question.

 

WinRar? Usikker på om det er gratis, men jeg har ikke merket noe "Registrer NÅ!!"-mas fra det.

 

Tror jeg skal sette meg ned og se The Social Network igjen jeg. Denne gang i 720p.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på noe alla jubilee, takk for det :) Veldig usikker på festskrift selv.

 

Forslag til gratis .zip-programmer? WinZip har plutselig blitt kjipe på registreringen sin, så det er out of the question.

 

WinRar? Usikker på om det er gratis, men jeg har ikke merket noe "Registrer NÅ!!"-mas fra det.

 

Tror jeg skal sette meg ned og se The Social Network igjen jeg. Denne gang i 720p.

 

Var det Camelo del Madre tipset meg om også, så jeg endte på det. Takk!

 

 

Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu.

Festskrift heter festschrift på engelsk, de kom ikke på et eget ord for det så de stjal det tyske. Litt som schadenfreude.

 

Ah, ok. Tror ikke vi som nordmenn skal klage for mye på at engelsk har stjålet ord :p

Lenke til kommentar

Ultimatezip eller Zipgenius er mer allsidige alternativer, som støtter flere formater. Jeg synes UZ er bedre enn ZG, men ZG er open source og freeware, hvis det er kritisk ... UZ har en liten skjerm som ber deg vedkjenne at du bruker det gratis dersom du skal åpne et arkiv - men det maser ikke hvis du bare unzippe eller komprimere noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...