Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Spilte paintball i militæret, jeg var vel den første som ble skutt hver eneste gang. Det andre laget var av typen som ikke gikk av banen for å syte før kampen startet, så når man allerede er død i det runden starter mister det liksom litt av piffen. Eneste gangen jeg fikk vondt var ironisk nok når en på laget mitt kasta en ball på meg. Han traff midt på hofta mi, og det svei lenge

 

Noen som har sett den samlevesjonen av Incepttion som Platekompaniet selger noen av?

 

Drømmekofferten med bruksanvisning, blu-ray film og snurrebassen til Leo. Altså den han bruker som totem, din skitne gris.

 

329,- spenn. Jeg tror jeg bestiller meg en sånn!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følelser i drømmer er en BITCH. I en drøm kan du ha kjent partneren din hele livet, men når du våkner er de borte. Følelsene dine er jo basert i hjernen din, så når hjernen din sier at denne personen har du kjent i ti år så føles det gjerne sånn også etter du har våknet.

Ja sånne drømmer er forferdelige. Hatt en del sånne. Drømte et helt liv en gang. Var sammen med en i flere år, vi hadde en datter samen, og så etter noen år døde hun, så var jeg alenefar. Det siste jeg husker av drømmen før jeg våknet var en samtale mellom meg og min datter der hun spurte om moren sin. Det er den tristeste drømmen jeg har hatt. :cry: Våknet med tårer rennende ned kinnene mine.

 

Så denne for litt siden, og den minnet meg noe sinnsykt på drømmen. :cry: (Obs!! Ikke se hvis du ikke har sett eller planlegger å se Clannad, Spoilers!)

 

 

Edit: Tåler det ikke? Har du laktoseallergi Nøtte?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Spiste pizza jeg. Er ekstremt trøtt og giddaløs nå, sov i fem minutter etter å ha spist og er helt ødelagt nå.

 

Ikke kunne Shampoo snakke på skype heller, og Camelo del Madre svarer ikke.

 

@Errorizer: Jepp, jeg syns Errorizer klinger bra selv. Du burde slå deg sammen med nubbinator, dere høres ut som en dødsgruppe fra fremtiden.

 

Errorizer er faktisk min nest beste re-nicking jeg har gjort noen gang. Kun slått av Villery Andeville, med nubbinator på tredjeplass.

Lenke til kommentar

Når du spiller ute i -15 (noe som Laland og meg gjorde en gang) så sprekker ikke ballene og det er utrolig mye mer smertefult å bli truffet.

Gummikuler sprekker ikke noe mer ;)

 

Men jeg er med. Paintball er awesome.

 

Den dagen var pain. Virkelig. Jeg har ikke blitt skutt av gummikuler, men de paintballkulene er noe av det verste jeg kan huske. Èn ting er å bli skutt i låret når de sprekker. Når de ikke går i stykker, og attpåtil voldtar beinet ditt (store, flotte blåmerker i gjennomto lag med superundertøy og olabukse ^_^ ) med iskald luft, er det ikke så innmari god stemning. Glad jeg hadde hansker!

 

Forøvrig: Forumpaintball er for definisjonen på awesome. Virkelig.

Lenke til kommentar

Når du spiller ute i -15 (noe som Laland og meg gjorde en gang) så sprekker ikke ballene og det er utrolig mye mer smertefult å bli truffet.

Gummikuler sprekker ikke noe mer ;)

 

Men jeg er med. Paintball er awesome.

 

Den dagen var pain. Virkelig. Jeg har ikke blitt skutt av gummikuler, men de paintballkulene er noe av det verste jeg kan huske. Èn ting er å bli skutt i låret når de sprekker. Når de ikke går i stykker, og attpåtil voldtar beinet ditt (store, flotte blåmerker i gjennomto lag med superundertøy og olabukse ^_^ ) med iskald luft, er det ikke så innmari god stemning. Glad jeg hadde hansker!

 

Forøvrig: Forumpaintball er for definisjonen på awesome. Virkelig.

Men det verste var vel kanskje at vi ble stående der i kulda i nesten en time siden bussen var sen. Det er det kaldeste jeg noen gang har vært borte i, helt jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...