Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du hadde forøvrig Småprat-innlegg nr 95000!

 

Jaja, selvfølgelig. Var helt planlagt B)

 

Regner med at jeg får meg noen spill, en del dvd'er/blu rays, litt cash og godvilje for det.

 

----

 

"I et middagsselskap er det fem par. Etter middagen spør verten alle de andre hvor mange de hilste på for første gang i dette selskapet. Han får bare forskjellige svar. Hvor mange hilste kona hans på? "

 

 

Svar:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ingen, gjestene var aldri på kjøkkenet.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vi får se.

 

Hahahaha så bra.

 

Da har jeg vært flink gutt og oppdatert musikkbiblioteket på telefonen min. Trodde ikke jeg ville bruke den som musikkspiller, men I was proven wrong. Da gjenstår det bare å sove seg inn i fredagen!

 

God natt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Errorizer er faktisk min nest beste re-nicking jeg har gjort noen gang. Kun slått av Villery Andeville, med nubbinator på tredjeplass.

 

Villery Andeville er definitivt ditt beste verk. Mener jeg skrev det i Add Friend-requesten jeg sendte til nubbinator på ansiktsboka.

 

Nå blir det litt Deadwood. Cheerio.

 

 

 

cheerio, bye bye

Lenke til kommentar

Qpad QH-1339 koster 700 kroner mer på komplett. Jeg vurderte faktisk Qpad selv før jeg gikk for Beyerdynamics, men mye på grunn av pris gikk jeg for DT 770 pro. Disse vant i tillegg en test hos hardware mot 5 andre hodetelefoner av ulike produsenter i samme prisklasse, Qpad var dog ikke representert.

 

En annen del av grunnen er dette; "PROFESSIONAL HEADSET FOR GAMING"

 

Noe som overhodet ikke var det jeg var ute etter når jeg kjøpte hodetelefonene. Jeg var ute etter et til dels rimelig sett hodetelefoner som kunne levere nær studiokvalitet, og det gjør virkelig disse.

 

 

 

 

Oh and puter av velour. Elsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...