Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg følte meg sånn mye mer opplagt enn tidligere, men så våknet jeg også et par ganger i løpet av natten som sikkert stjal en del søvn. Ser ikke ut som om den vekket meg da jeg var særlig våken heller..

Er vel nok en kombinasjon av at du har for lite søvn og at du våknet mange ganger i løpet av natten (ergo, den dype søvnen ble utsatt). Selv har den vekket meg utrolig behagelig to dager på rad!

 

Uansett, appen er awesome til 6kr B)

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg følte meg sånn mye mer opplagt enn tidligere, men så våknet jeg også et par ganger i løpet av natten som sikkert stjal en del søvn. Ser ikke ut som om den vekket meg da jeg var særlig våken heller..

Er vel nok en kombinasjon av at du har for lite søvn og at du våknet mange ganger i løpet av natten (ergo, den dype søvnen ble utsatt). Selv har den vekket meg utrolig behagelig to dager på rad!

 

Uansett, appen er awesome til 6kr B)

 

Jada, jeg har fortsatt tro på appen, og jeg skal teste den ut de neste nettene også. Hvilken alarmlyd bruker dere? Jeg har en følelse av at lydene kan være litt for harmoniske til å faktisk vekke meg, men "Gymnopédie" på full guffe gjorde absolutt susen. Tok bare den jeg synes hørtes mest høylytt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...