Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke South Park er all verdens selv.

 

Ubisoft Nordic har lagt ut noen bilder fra Prince of Persia: The Forgotten Sands på Facebook. De har jo gått bort i fra den herlige nye stilen de hadde på det "første"! Dessuten ser Princen håpløst jalla ut. Vi snakker PoP: Warrior Within-jalla.

 

20443_272671086662_24124301662_4464039_4376427_n.jpg

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

South park er genialt, nuff said.

 

Nå over til noe helt annet. Når jeg tok meg en formiddagslur idag etter skolen så hadde jeg den rareste drømmen jeg kan komme på jeg har hatt. Innholdet i drømmen var ikke så sykt, men var mer overrasket over hvem som var med i drømmen min, nemlig vår kjære moderator ved navn Laland.

 

Drømmen bestod av at jeg satt i baksetet, bak Laland, og vi bare kjørte rundt. Tror vi skulle på hytta til Laland eller noe, jeg husker ikke helt. Eneste jeg husker er at jeg fikk han til å gapskratte med noen velplasserte, trønderske gloser. Så han virka som en hyggelig fyr. :)

 

Needless to say, jeg våknet opp med et stort spørsmålstegn.

Lenke til kommentar

[quote name='(FG)Jonas' date='11.01.2010 18:13'

Og Lakus det er bare kodene i slutten.

Jeg vet. Prøvde med hele adresseen, kun koden, yt-taggene og youtube-taggene. Ingenting virket da jeg postet.

 

Bruk youtube taggen når du har med hele linken og bruk [ yt] når du bare ha koden på slutten..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...