Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke noe HoN? Jeg som skulle kose meg litt med det før jobb i helga.

Edit: Fungerer her. Fikk forøvrig Skate 2 av lillesøsteren min, ikke dårlig av en lillesøster på 9 år.

Endret av Vaenas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgon :)

Eg er veldig nøgd med kva eg fekk i går. PS3 + to kontrollar (På deling med broren og søstra mi, men likevel kult), AC2 til PS3, Wulffmorgenthaler-hefte (på dansk...), The Departed, The Lost Symbol, Che - Argentineren, Che - Geriljaleiaren, ++

Og ikkje minst, så fekk eg ein utruleg kul hatt! :D

Skrevet

Eg er veldig nøgd med kva eg fekk i går. PS3 + to kontrollar (På deling med broren og søstra mi, men likevel kult), AC2 til PS3, Wulffmorgenthaler-hefte (på dansk...), The Departed, The Lost Symbol, Che - Argentineren, Che - Geriljaleiaren, ++

Win.

Jeg ønsket meg C&H boka, men fikk den ikke :(

Skrevet

Ikke noe HoN? Jeg som skulle kose meg litt med det før jobb i helga.

Edit: Fungerer her. Fikk forøvrig Skate 2 av lillesøsteren min, ikke dårlig av en lillesøster på 9 år.

kommer til login, trykker logg på og slik står den i 6timer..

Skrevet

Win.

Jeg ønsket meg C&H boka, men fikk den ikke :(

Indeed, Wulffmorgenthaler er hysterisk morosamt.

Skrevet (endret)

Enig.

EDIT: Btw, er det meningen at det skal være sånn at alle tegnene foran trådene er fjernet under "Mine innlegg"? Har alltid vært sånn hos meg, men jeg har liksom ikke brydd meg noe om det..

553292.jpeg

553293.jpeg

Endret av Mokko
Skrevet

Jeg fikk slipset med 8bits oppløsning fra thinkgeek.com.

Jeg har nesten ikke sovet i natt.

lekt med slipset? :p la meg selv kl.3

Til en viss grad ^_^

Har planer om å kjøpe de ja, men skal ha Aperture Science og Black Mesa-koppene først.

Fikk også t-skjorta som lyser opp når den er i nærheten av trådløst nett :lol:

Skrevet (endret)

Sulten jeg. Blir det noe frokost i dag da? Vi pleier å spise frokost, eller en litt sen frokost om du vil, hver dag i romjula. Lyst på bayonneskinke på loff...

Endret av Cloudemyx
Skrevet

Hva faen? Hvem i alle dager spiser MIDDAG første juledag? Vi har fremdeles frokostbordet dekt med brød og pålegg all mass, kaffen står fremdeles på, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...