Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat på at jeg har bursdag om nøyaktig én måned!

 

EDIT:

 

Flest brukere aktive var 412 den 02.02.2009, 22:07

 

Hva har skjedd her, da? Var vi ikke oppe i litt over 700 en gang i mai eller noe sånt?

 

EDIT2: Det klokkeslettet er faktisk fødselsdagsdatoen min også.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Dessverre kan det ta 4-6 uker før jeg hører noe fra Guinnes, så det tar nok en stund før jeg får gjort noe med dem.

 

Og nå er det jo sommerferie også.

 

Da får du tid til å øve ;)

 

Ghostviper: Tell me about it. Skal kjøpe meg ny spill-PC men aner ikke hva jeg skal se etter. Så du er ikke alene hvis det er noen trøst :p

 

Da har jeg vært hos frisøren! Tok godt over halvparten av håret jeg hadde på hodet, det var ganske så behagelig. Litt vel kort akkurat nå, men det gror fort ut igjen.

Lenke til kommentar
Ghostviper: Tell me about it. Skal kjøpe meg ny spill-PC men aner ikke hva jeg skal se etter. Så du er ikke alene hvis det er noen trøst :p

Gode greier :p skal nok heldigvis ikke kjøpe meg ny spill pc, men pc for å laste inn bilder, se film på og være på internett med.

Tror jeg har funnet en nå.

Lenke til kommentar
Hvis jeg sier "Gjørdet du tror ser kult ut" til frisøren, tror dere det blir bra da?

 

Spørs hvor du går å sier det. Gjør du det på lokale frisør salonger så kan det bli ganske kult, men hvis du drar på f.eks adam og eva så blir det ganske kult og dyrt.

 

God morgen forresten nå har jeg sovet i 14 timer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er helt sykt mange som har og/å å da/når. Det fant jeg ut når jeg begynte og henge på forum.

 

see what i did there? :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...