Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er desverre få som tar seg bryet med å sende et svar når man søker på jobb, i hvert fall i privat sektor.

Fortsett å prøve! Eller gå til naboen med minst plen og si du skal klippe plenen deres for 200 spenn samma pokker hva de selv måtte mene.

 

Hadde selv ingen ordentlige sommerjobber og lignende, angrer som en hund på det i dag.

 

Nei, så jeg kan jobbe med noe jeg vil, og ikke hente stein på ET JÆVLA JORDE!!!

 

Sant nok! Ser den hehe

Lenke til kommentar

Bleh, får en sterk 3er på R-matte, men en 2er på eksamen. Forventa ikke den, men de fleste gjorde det visst 1-3 karakterer dårligere på skriftlig eksamen, også i andre fag som engelsk (ingen i engelskklassen fikk 5 eller 6 engang). Nå får jeg ikke vite hva jeg gjorde det dårlig på heller, trodde jeg gjorde det forholdsvis greit.

Lenke til kommentar
hehe :) jeg blir nok barnevakt i år også, må stå opp tidlig, men jeg får penger får å sitte å poste på et forum i samme etasje som mine små søsken. Hva mer kan jeg ønske meg?

 

Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv?

Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe.

 

Høres kjipt ut Gormers! Jeg var helt elendig i matte og ble bare glad for å få 2. Fikk en 6'er på videregående, og det var engelsk muntlig tentamen. Skal hilse og si unge herr F4 var en glad fyr på bussen hjem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...