Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv?

Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe.

Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^

Lenke til kommentar
alt i alt virker det som om det å være barnevakt er mye bedre enn å slave rundt for en lat butikk arbeider som ikke gidder å gjøre sin egen jobb :p

Får lite i timen da (i alle fall jeg, ganske vanlig lønn), men ja det er mer gøy og slækt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ha åtte snegler i ansiktet i ti sek

51 ”stjernehopp” på 1 min

Knuse 40 egg mot/med hodet på 1 min

Ta på seg 20 underbukser på 1 min

Kaste og motta 25 iskuler på 1 min (2 pers)

199 pers plystrer samtidig (Få med skolen)

 

Er ikke sikkert jeg prøver meg på alle, men jeg skal da klare og slå noen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
alt i alt virker det som om det å være barnevakt er mye bedre enn å slave rundt for en lat butikk arbeider som ikke gidder å gjøre sin egen jobb :p

Får lite i timen da (i alle fall jeg, ganske vanlig lønn), men ja det er mer gøy og slækt.

Får 60kr i timen, da har jeg råd til overlord 1 på spaceworld (elkjøp finnes ikke! lalalalalalla) etter bare to time :)

 

EDIT: yay, Lex har penger til overlord! Men får ikke før 1330

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv?

Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe.

Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^

 

Nettopp :)

 

Mokko: Sjekket alt rundt de rekordene der? De var da tilsynelatende besynderlig enkle. Sikker på at det ikke er Guinnes Verdensrekorder fra 1979 du har lest i? :p

Lenke til kommentar
Samme hvor godt det er å sove lenge så er det egentlig enda bedre å stå opp tidlig. Får tid til mye mer på den måten! Dessuten er det vel relativt greit å være barnevakt på småsøsken, hvis de er gamle nok til å klare det meste selv?

Og det å kunne sitte på pc'en og gjøre hva man vil der og få penger for det høres jo ut som en deilig dag hehe.

Skal være barnevakt i 3 uker. Er faktisk ganske kjekt å være barnevakt tidlig på morgenen så jeg får fri og kan gjøre hva jeg vil når andre kompisene har våkna^^

 

Nettopp :)

 

Mokko: Sjekket alt rundt de rekordene der? De var da tilsynelatende besynderlig enkle. Sikker på at det ikke er Guinnes Verdensrekorder fra 1979 du har lest i? :p

 

Fant dem i 2009-boka. Er ikke alle jeg har fått sjekket helt opp rundt antall osv på nettsidene deres, men alle rekordene finnes ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...