Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det er vell en smaksak om en serie er under/overlegen en annen og for meg så er R&C mye bedre enn Sly serien. Hadde vært mye bedre om de hadde annonsert noe helt nytt men ser ut som om det fortsetter å bare spy ut oppfølgere.

 

Vel, Sucker Punch "spydde" jo ut Infamous for litt over et år siden, og dette var noe helt nytt... Kanskje du burde prøve dette spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@bromle: Ah, men hvordan får jeg tak i dem hvis de kun er på det amerikanske PS Store?

Har ikke gjort en grundig bakgrunnskjekk på deg, men hvis du er over 18, så bør ikke dette være noe stress.

 

Gå inn på /lag en US konto.

Finn spyro spillene og velg legg i kurv, og når du har de du vil ha, trykk kjøp. Legg inn din kortinformasjon som du har på Visa kortet/Mastercard kortet ditt. Kjøp og pengene trekkes på kontoen din og du kan laste ned spillet. Når du har satt nedlastingen til å kjøre i bakgrunnen så er det bare å skifte til din vanlige profil, og spille spillene på den. Du må ikke være på US kontoen for å spille de spillene du har lastet ned på kontoen.

 

Håper du ikke ble fornærmet over at jeg gikk for grundig, eller sitter som et spørsmålstegn hvis jeg ikke gikk grundig nok.

 

Spillene fungerer forresten utmerket på EU maskiner :)

Lenke til kommentar

Det er vell en smaksak om en serie er under/overlegen en annen og for meg så er R&C mye bedre enn Sly serien. Hadde vært mye bedre om de hadde annonsert noe helt nytt men ser ut som om det fortsetter å bare spy ut oppfølgere.

 

Vel, Sucker Punch "spydde" jo ut Infamous for litt over et år siden, og dette var noe helt nytt... Kanskje du burde prøve dette spillet?

 

Har infamous men har ikke spilt det noe særlig etter att jeg fant det i en billigkurv og vet att det kommer en oppfølger til det neste år

Lenke til kommentar

@bromle: Ah, men hvordan får jeg tak i dem hvis de kun er på det amerikanske PS Store?

Har ikke gjort en grundig bakgrunnskjekk på deg, men hvis du er over 18, så bør ikke dette være noe stress.

 

Gå inn på /lag en US konto.

Finn spyro spillene og velg legg i kurv, og når du har de du vil ha, trykk kjøp. Legg inn din kortinformasjon som du har på Visa kortet/Mastercard kortet ditt. Kjøp og pengene trekkes på kontoen din og du kan laste ned spillet. Når du har satt nedlastingen til å kjøre i bakgrunnen så er det bare å skifte til din vanlige profil, og spille spillene på den. Du må ikke være på US kontoen for å spille de spillene du har lastet ned på kontoen.

 

Håper du ikke ble fornærmet over at jeg gikk for grundig, eller sitter som et spørsmålstegn hvis jeg ikke gikk grundig nok.

 

Spillene fungerer forresten utmerket på EU maskiner :)

Ah, ok. Takk! Lage en US konto ja, det tenkte jeg faktisk ikke på. :p Takk for hjelpen, og jeg ble slett ikke fornærmet, det var jo jeg som spurte. ^_^

Lenke til kommentar

MUBI har blitt lansert på PS3 nå. Ikke akkurat mange blockbustere der ute, heller veldig mange merkelige filmer fra alt annet enn Hollywood.

 

Ganske utrolig at Sony kommer med en slik utrolig dårlig tjeneste til PS3 eiere her. Og det hele 1 år etter at MS kom med en skikkelig filmtjeneste.

Er jo Sony som er filmselskapet, ikke MS. Kan det virkelig være så vanskelig for Sony å få til noe lignende? Tviler jeg på.

 

Men så lenge de selger så mye bedre enn alle andre her så ser de vel ingen særlig grunn til å gjøre så mye heller.

Lenke til kommentar

Ganske utrolig at Sony kommer med en slik utrolig dårlig tjeneste til PS3 eiere her. Og det hele 1 år etter at MS kom med en skikkelig filmtjeneste.

Er jo Sony som er filmselskapet, ikke MS. Kan det virkelig være så vanskelig for Sony å få til noe lignende? Tviler jeg på.

 

Men så lenge de selger så mye bedre enn alle andre her så ser de vel ingen særlig grunn til å gjøre så mye heller.

For min del er det care, sikkert noen som bryr seg. Men filmer uten undertekster som 360en tilbyr er ikke noe for meg, altså jeg er grei i engelsk, men undertekst er ikke dumt for det. Det jeg fant ut med MUBI er at man kan abonnere for 99,- å se så mye man vil i en mnd. Mener at jeg ikke har sett den muligheten på 360. Så isåfall om det kommer noen gode filmer, så blir det ganske billig om man ser mye på filmer.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Ganske utrolig at Sony kommer med en slik utrolig dårlig tjeneste til PS3 eiere her. Og det hele 1 år etter at MS kom med en skikkelig filmtjeneste.

Er jo Sony som er filmselskapet, ikke MS. Kan det virkelig være så vanskelig for Sony å få til noe lignende? Tviler jeg på.

 

Men så lenge de selger så mye bedre enn alle andre her så ser de vel ingen særlig grunn til å gjøre så mye heller.

For min del er det care, sikkert noen som bryr seg. Men filmer uten undertekster som 360en tilbyr er ikke noe for meg, altså jeg er grei i engelsk, men undertekst er ikke dumt for det. Det jeg fant ut med MUBI er at man kan abonnere for 99,- å se så mye man vil i en mnd. Mener at jeg ikke har sett den muligheten på 360. Så isåfall om det kommer noen gode filmer, så blir det ganske billig om man ser mye på filmer.

 

Ah, glemte at det var deg jeg svarte til. Selvsagt kommer du med unnskyldniger for Sony og rakker ned på Zune.

Plutselig er ikke hollywood filmer så viktig lenger? Du er mer imponert over at du kan se ukjente søplefilmer for 99kr mnd liksom.

 

Du må virkelig være den største sony fanboyen her. Og det sier en del.

Endret av Larsann
Lenke til kommentar

Ganske snevert å si at indiefilmer er søppel (uten at jeg har rørt filmtjenesten til sony).. Det er VELDIG MASSE bra filmer som ikke kommer fra Hollywood.. Er man eldre enn 17 år trenger man ikke skyting eller store eksplosjoner hvert 5 minutt for å være fornøyd.. Filmer med mening og dybde har aldri drept noen.

Lenke til kommentar

Ganske snevert å si at indiefilmer er søppel (uten at jeg har rørt filmtjenesten til sony).. Det er VELDIG MASSE bra filmer som ikke kommer fra Hollywood.. Er man eldre enn 17 år trenger man ikke skyting eller store eksplosjoner hvert 5 minutt for å være fornøyd.. Filmer med mening og dybde har aldri drept noen.

 

Nå var det han som nevnte dårlig utvalg av kjente hollywood filmer.

Men nå er det selvsagt bedre med ukjennte sveitsiske filmer fordi det er hva Sony tilbyr.

Lenke til kommentar

Ganske snevert å si at indiefilmer er søppel (uten at jeg har rørt filmtjenesten til sony).. Det er VELDIG MASSE bra filmer som ikke kommer fra Hollywood.. Er man eldre enn 17 år trenger man ikke skyting eller store eksplosjoner hvert 5 minutt for å være fornøyd.. Filmer med mening og dybde har aldri drept noen.

 

Nå var det han som nevnte dårlig utvalg av kjente hollywood filmer.

Men nå er det selvsagt bedre med ukjennte sveitsiske filmer fordi det er hva Sony tilbyr.

 

 

Nå er du på jordet igjen. Tjenestene utfyller hverandre perfekt. Kjøp en xbox og kjøp en ps3, spill og se film, vær glad! Og slutt å troll rundt..

Lenke til kommentar

Ganske snevert å si at indiefilmer er søppel (uten at jeg har rørt filmtjenesten til sony).. Det er VELDIG MASSE bra filmer som ikke kommer fra Hollywood.. Er man eldre enn 17 år trenger man ikke skyting eller store eksplosjoner hvert 5 minutt for å være fornøyd.. Filmer med mening og dybde har aldri drept noen.

Det er jo klart. Ser på masse asiatiske filmer og noen få fra andre deler. Jeg sa heller ikke at indiefilmer var dårlige. Hollywood er merkevare, mens indiefilmer er varemerke. Det er klart min personlige mening. Dessverre så er jeg nok hakke eldre enn 17. Og foretrekker strengt tatt ikke action fra Hollywood. Dessuten er en av de råeste filmene jeg vet om The Machinist, som strengt tatt ikke er mer Hollywood enn at Christian Bale spiller i den. Solid manus og god rolletolkning fra Spania, som det forresten er mye av på MUBI. Så beklager om det var meg du siktet til, for du bommet i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...