Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition :whistle:

 

Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer.

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/user-movie/dragon-age-2-gameplay-video/350296

 

Ser at kommet enn battle gameplay fra Dragon Age 2, vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg likte jo ikke systemet i Dragon Age 1, men heller ikke dette er jeg særlig begeistret for. Virker mer som et middelmådig hack and slash enn et RPG, men det er jo fortsatt tidlig. Men nå skal man jo ikke si alt for mye for tidlig, synes Nier så grusomt ut i videoer spesielt med gameplayet, men det var jo vitterlig et genialt spill.

Lenke til kommentar

Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition :whistle:

 

Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer.

 

Jeg vil tro singelplayeren er vel 7-9 timer på Veteran vanskeligstgrad for min del :), kan være det tar lengre for andre spillere :p

Lenke til kommentar

Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition :whistle:

 

Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer.

 

Jeg vil tro singelplayeren er vel 7-9 timer på Veteran vanskeligstgrad for min del :), kan være det tar lengre for andre spillere :p

 

Slang inn en bestilling på MoH på komplett.no. Det kostet kun 279,- så da er det ikke så farlig om det bare varer i 4-5 timer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...