Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men! Når jeg alikevel er i konsollkaféen, hvordan i alle dager fikser jeg denne biten av Uncharted 2?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når jeg er i museet og skal "snike" rundt, hvordan tar jeg de tre siste vaktene? To av dem står med lykter og èn står med ryggen til et gjerde så jeg får ikke sneket meg opptil ham. Han andre som er med gjør nada, og hver gang jeg snikdreper han som ikke beveger på lykten blir jeg sett av ham som gjør.
Lenke til kommentar

Men! Når jeg alikevel er i konsollkaféen, hvordan i alle dager fikser jeg denne biten av Uncharted 2?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når jeg er i museet og skal "snike" rundt, hvordan tar jeg de tre siste vaktene? To av dem står med lykter og èn står med ryggen til et gjerde så jeg får ikke sneket meg opptil ham. Han andre som er med gjør nada, og hver gang jeg snikdreper han som ikke beveger på lykten blir jeg sett av ham som gjør.

 

 

Det er lett, jeg kom bare fra sidene dems ;)

Og Wacked du trenger ikke nevne negativt til PS3 eller SDF hele veien, spill og vær normal for en gangs skyld.

Kjøper ikke dem DLC fordi min TV er ikke glad i GTA IV uansett, så jeg ser frem mot The Agent :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke bydd meg imot om Episodes hadde komt til PS3. Skal innrømme at jeg kunne ikke gidd mer blaffen når Lost and the Damned kom ut, motorsykler og GTA funka ikke for min del. Så det datt av radaren min, Ballad of Gay Tony derimot ser ut som litt mer over-the-top crazyshit som man husker fra serien i forrige generasjon. Kunne godt tenkt meg å hatt det på PS3. Så får vente å se noen dager da om det viser seg at dette var en som fikk et tidlig scoop eller om det bare var enda en side som ville havne på toppen av N4G.

Lenke til kommentar

De har en igjen hos mpx.no så er du kjapp får du den :)http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=112294

 

 

Edit: Har nå forhåndsbestilt meg Splinter Cell: Conviction CE på pc og skal også ha meg Dante`s Inferno Death Edition. Men er usikker på om jeg skal ha det på PS3 eller 360. Noen som vet om det er det noen visuelle forskjeller/fps osv å ta hensyn til her eller er det helt likt?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Æsj at jeg missa gamestop byttetilbudet til det her.

Første spillet var jo morsomt nok med balansebrett, men vet ikke om det her er fullprisverdig xP

 

Er forresten veldig usikker på om jeg skal bytte red steel, okami, zack and wiki, wii sports resort, eller no more heroes når jeg skaffer meg red steel 2 xD. Blir muligens sports resort, selv om jeg egentlig ikke har gitt det en ordentlig sjanse.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke byttet inn Okami, synes det var helt fantastisk. Men får du Red Steel 2 til en krone hvis du bytter inn to spill, eller koster det 199,- pluss to spill? Finner ikke den listen av spill du kan forhåndsbestille på gamestop.no. Har Crash Bandicoot: Mind over Mutant som jeg kan bytte inn, og jeg finner nok alltids et annet billigspill et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke byttet inn Okami, synes det var helt fantastisk. Men får du Red Steel 2 til en krone hvis du bytter inn to spill, eller koster det 199,- pluss to spill? Finner ikke den listen av spill du kan forhåndsbestille på gamestop.no. Har Crash Bandicoot: Mind over Mutant som jeg kan bytte inn, og jeg finner nok alltids et annet billigspill et eller annet sted.

Det var nevnt i julemagasinet som et 1krs tilbud i bytte mot 2 spill. Nå kan jeg ikke vite om det fortsatt gjelder, men vanligvis skal man vel kunne utnytte seg av tilbudet fram til dagen før lansering.

Jeg skal bytte wii fit også, siden jeg uansett har wii fit plus ;)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Styr unna en Phillips 37" dersom du ønsker å spille GTA IV, er jo tven som fanboyen har og hvis ikke den klarer å vise GTA IV godt nok så kan det ikke være noen god TV. Takker fanboyen for tipset lengre opp i tråden for jeg hadde tenkt til å kjøpe den tven selv slik at jeg kan få mere spilletid med konsollene mine.

Den var brukt når jeg kjøpte den så kan være derfor, men spill som UC2 og mangen andre funker perfekt, kansje det er 360 Elite som viser alderdom fordi jeg har GTA IV til 360, og jeg får unable to read the disc flere ganger på helt nye spill som AC2 og FM3 som ikke har noen form for riper eller smuss. Kansje jeg bør levere den inn?

 

Men det er dumt det gjelder bare noen spill :(

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...