Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehem.. Hvem skyldte på PC pirater tidliger? Ser ut som konsoll piratene slo et slag for sin sak. Kanskje påtide IW begynner støtte oss PC-groupies igjen da ;)

 

Tragisk spørr du meg, men pirater er kommet for å bli. Selv om online delen av spillet ikke er tilgjengelig for 360 pirater så er fortsatt spillet lekket. Det resulterer jo i at IW/activision vil statistisk sett miste 1000 talls kjøpere.

 

Personelig mening: Jeg syns IW/activision har gjort mange gale valg, som ved markedsføringen av MW2, Dedikerte servere, Lite support på feedback folk har gitt(FourTWOzero er en dyktig man i jobben sin, han er til og med flinkere enn kvinner til å gå rundt grøten). Altfor mye hype om dette spillet på veldig liten tid. Hypen resulterer i at pirater får vann i munnen. Poenget er: "if it ain't broke, don't fix it" Godt eksempel er Uncharted 2, de hadde vist halve spillet før det ble sluppet.

Lenke til kommentar

Dette er det som skjer når idioter selger spill for tidlig.

Folk som kan kunsten å bedrive pirat-virksomhet laster da opp spillet og deler det til andre, og enda ser ikke noen folk hvordan for tidlige salg er problematiske.

 

Jaja.

Yes Sir! en mer tilbake trukken strategi ville nok vært et bedre valg ja. Viste seg ikke være et sjakk trekk å kaste spillet etter folk.

Lenke til kommentar

Likte forkortelsen til Fight Against Grenade Spam. It made me laugh. Når granater er en så sentral del av gameplayet, har jeg ofte tatt meg selv i å lobbe noen tvers over banen. Tenker jeg har ødelagt for noen på den måten. Menmen.. skulle resten av verden skjerpe seg, skal jeg kaste meg på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...