Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Tester ut det asap!

 

den videoen er bullcrap. Har prøvd det titals ganger og får friendly fire hver gang.

Nope. Når du skyter ham går kulen rett igjennom; de NPC'ene teller ikke som friendlies eller fiender. Så det så.

Det der forsto jeg absolutt ingenting av..

Lenke til kommentar

For the record: Skyter du Shepard første gang du ser han på den øvelsesbanen får du kun "Friendly Fire is not tolerated" og må starte ved siste checkpoint. Jeg gjorde nettopp dèt første gang jeg spilte spillet (snakker om en sjette sans). Videoen derimot er selvfølgelig klippet slik at rulleteksten begynner med en gang han skyter - for humorous effect.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor første stinger missilen aldri treffer choppergunner-helien. den går rett mot, og så skrur den seg unna helt uten grunn.

 

Riktig, den dropper flares første gangen.

 

Chopper Gunneren har vel kanskje noe sånne avledningsgreier sånn som AC130'en har?

 

 

Den har flares som AC130 ja, men i motsetning til Chopper gunner må man skyte 2 missilier på likt for å ta ned en AC130, siden den dropper flares om man prøver 24/7. Den har i tilegg evig med flares. Chopper gunner dropper flares kun 1 gang(tror jeg) Går hvertfall ann å skyte den ned på stinger nr2 :)

Endret av Zarax
Lenke til kommentar

Har etter en del spilling, og litt fram og tilbake i oppfatning av spillet, kommet fram til at dette er en skuffelse. Synes multiplayeren alt i alt ikke er like fengende som i 4'ern. Er for mye tilfeldigheter, synes det er for lite skill-based og for lett å skaffe mange kills uten skills. Et godt spill, men som etterfølger til Cod4 synes jeg det er skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...