Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Hva synes folket om at under nuke'ing burde laget få en tidsfrist på å komme seg til et helikopter som plukker opp laget og får det i sikkerhet før nuke, og om man ikke greier tidsfristen blir man forlatt og nuka med de andre? Så flyr man avgårde mens man ser den gigantiske eksplosjonen fra luften et stykke unna? Synes bare det blir litt for dumt at man må ta selvmord..

 

Å gud som jeg hater knivesystemet av hele mitt hjerte. Vet ikke om jeg orker å utdype noe særlig, men kan vel nevne at kniving fra utrolige avstander er et stikkord eller to.

Kniving fra utrolige avstander?

Har du noen gang spilt cod4?

Det her er jo himmelen i forhold. Her må man i hvertfall være ganske nære.

 

Har spilt mye CoD4 ja, og jeg synes det er mye, mye verre her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan fort se for meg at Marathon+løp fortere saken+ Commando Kan være en moro kombo.

Spilte litt Capture the Flag for litt siden og da var det dette det gikk i. <og da gikk det jammen unna også. Fire stykker på mitt lag, inklusive meg, hadde dette og en P90 som primærvåpen og vi hadde konstant det andre lagets flagg.

 

Vi løp i to par, den ene løp med flagget, den andre eskorterte han tilbake og de to siste tok flagget fra de andre sin base med en gang det dukket opp i deres base igjen. Repeat.

Lenke til kommentar

Faen skjer med spawningen her da? Faen meg verre enn World at War når det kom ut....flott å spawne 3 ganger på rad i skuddlinja til harrier dritten   <_< 

 

Møkka system

EDIT: Enten så er det helikopter eller fly i luften konstant...i dag er det håpløst å plukke opp igjen spillet føler eg.

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Faen skjer med spawningen her da? Faen meg verre enn World at War når det kom ut....flott å spawne 3 ganger på rad i skuddlinja til harrier dritten   <_< 

 

Møkka system

EDIT: Enten så er det helikopter eller fly i luften konstant...i dag er det håpløst å plukke opp igjen spillet føler eg.

Føler med deg. Dette spawn systemet er helt bakvendt. 8/10 ganger spawner jeg rett i ildlinjen til enten players eller fly/helikopter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hva synes folket om at under nuke'ing burde laget få en tidsfrist på å komme seg til et helikopter som plukker opp laget og får det i sikkerhet før nuke, og om man ikke greier tidsfristen blir man forlatt og nuka med de andre? Så flyr man avgårde mens man ser den gigantiske eksplosjonen fra luften et stykke unna? Synes bare det blir litt for dumt at man må ta selvmord..

Nei det høres helt elendig ut. Det morsomme med nuke er at alle dør..

Lenke til kommentar

Allerede fra å se på BC2 gameplay video's vet jeg at BC2 kommer til å overta min fps spilling med engang det er released. MW2 er morro, men tror ikke det kommer i nærheten av BC2 i noe felt.

Det er så mye som irriterer meg med MW2 allerede.

 

Alt fra Spawning, matchmaking systemet til killstreak spammet.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Faen skjer med spawningen her da? Faen meg verre enn World at War når det kom ut....flott å spawne 3 ganger på rad i skuddlinja til harrier dritten   <_< 

 

Møkka system

EDIT: Enten så er det helikopter eller fly i luften konstant...i dag er det håpløst å plukke opp igjen spillet føler eg.

 

Bare skyt dem ned... Skyter alltid ned helis og fly omtrent før de har kommet inn på banen ;) Eneste problemet er AC130, men den er ikke store problemet med cold blood. Ikke det at de andre er det heller, men liker å redde mine utsatte teammates.

Lenke til kommentar

Cold Blooded er en syk perk. Ikke én killstreak bryr seg om deg, altså kan man løpe rundt som en villmann mens det er fientlige Pawe Lows og Harriers i lufta (og de andre flygende greiene), man synes ikke på radar og det kommer ikke rød firkant rundt deg på killstreaker som styres manuelt. En herlig perk.

 

Jeg har også oppdaget at det er veldig moro å løpe rundt med skjold og kastekniv, selv om jeg som oftest gjør det bedre med vanlige våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...