Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare jeg som ikke kommer meg på Xbox live? Alle kabler er i, men Xboxen finner ikke nettverket.

Nå funker det igjen.

Endret av Howie
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen?

Skrevet

går det an å kopiere arcade spill fra min xbox til en kompis xbox f.eks med USB memory? jeg prøvte å kopiere Bankshot Billiard 2 til USB memory fra min xbox, men da jeg satt den i kompisen sin xbox så kom det bare opp som Bankshot Billiard 2 Trial Game.. hva faen?

det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den.

Skrevet

det skal virke hvis du signer inn på din konto på hans konsoll og overfører lisensen til den.

aiit skal teste det

• 4 uker senere...
Skrevet

En tube glidemidel fra apoteket så ordner vi den saken! Er utrolig hva som kan presses inn i et lite hull!

hehe,. huffdå.

Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne.

Skrevet

Temmeleg skuffa over at "the brick of justice" framleis følger med. Men, den nye konsollen var utruleg sexy. Gledar meg til å få kjøpt inn denne.

Kjipt, men til gjengjeld er konsollen veldig stillegåande i følge Arstechnica (og fleire andre). Og det gjer det så godt som verdt det for min del :)

http://arstechnica.c...us-its-sexy.ars

The system was on, but it made almost no noise. The game loaded. Silent. I'm used to using my 360 in my home office hooked up to a computer monitor, where it sounds something like a jet taking off. This is bliss.
Skrevet (endret)

Jeg har akkurat kjøpt meg en xboks 360 elite, og lurer på en ting. Jeg har ikke HDMI utgang på tv`en, men jeg har en (DVI and audio input for connecting a HD equipment or computer with DVI output).

Så spørsmålet mitt er om jeg kan koble xboksen min i denne. Svar gjerne med en link til kabelen jeg trenger..

Endret av WhosYaDaddy
Skrevet

Det samme som en Xbox Elite koster i dag.

Har det blitt bekreftet?

Prisen blir den samme i USA iallefall(299$). Jeg regner med at prisen kommer til å ligge på samme nivå i Europa også. :)

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...