Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra med forum! Dette blir bra ;)

 

PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene :p
Vi må bare mase på TST, vi har fått det til en gang før :p

 

 

Forresten, jeg ser at Gamer.no-folkene her har litt pikslete avatarer. Tok meg friheten til å fikse gjennomsiktig bakgrunn og mindre pikslete. fun.gif

 

Om dere hadde hatt logoen et sted i større oppløsning skulle jeg gjerne fikset en større.

 

Avataren min er og oppe, nå i 90x90! Med festrakettene i avataren naturligvis (Fra art-work til Empire Total War ^_^ ), og det er jo fest med nytt forum, ser frem til å følge med videre og være med fra starten!

Lenke til kommentar

Hei folkens. Godt å se gjengen er på vei.

 

Og lykke til med struktureringen av forumet Gamer.no-crewet. Har ikke sett så mye på det ennå. Regner med at dere har nok å gjøre akkurat nå. Er faktisk litt fint å se et eget forum dedikert for spill. Synes det med diskusjon.no ble for uoversiktlig. Lykke til med lanseringen i morgen!

Lenke til kommentar
i'm nr. 24!!

 

Litt annerledes fra diskusjon.no da jeg var nr. 166000 ellerno!

 

Blir spennende å være med fra starten på dette prosjektet! :)

 

Nå venter jeg bare på en gamer.no hovedside med masse info og anmeldelser om spill etc. :lol:

Står 45, men okay.

 

Hvordan vil forumkontoene reagere med hovedsiden som kommer? Vil det være noen innlogging elns. der, eller blir det sånn som dere hadde det? (Quick-reply under reklame i artikkelvinduet)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...