Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What does not break you, makes you stronger..

:rolleyes:

 

Gratulerer gamer.no for å såpass hurtig lagt ut et nytt forum. Ønsker dere alle lykke til i en utfordrende tid fremover fra flere hold. Jeg tror mange støtter dere, både basert på tilbakemelding fra bloggen og hurtigvoksende innlegg i et svært ungt forum.

 

Med deres solide erfaring, håper jeg dere vil holde dere seriøse, vær saklige, og fortsette å levere solid innhold på de nye sidene deres. Personlig tror jeg dere vil nå veldig langt, ved å ha dette i tankene..

 

Godspeed.. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror desverre ikke det der er måten å bli moderator på. Kanskje du burde prøve å skrive noen velinformerte og innholdsrike poster istedenfor. Det kan gjøre underverker. Det pleier også å hjelpe å begynne setninger med stor bokstav, og avslutte dem med punktum. ;)

Det skriker heller ikke seriøsitet av den signaturen. :p

Lenke til kommentar
Ja da var vi inne i nytt forum dere, og jeg har den følelse at dette kommer til å bli stort.

Blir nok ett gamer.no som overgår det vi har sett før. :D

 

Gratuleler alle sammen.

Og tusen takk til gjengen bak gamer.no :)

 

Kan nesten ikke vente til den nye siden er på plass. Men det gjelder å ha tålmodighet.. Blir ikke bra ved å rushe ting.. :)

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake som moderator her på nye Gamer, etter en pause på diskusjon.no. Ønsker å hjelpe til Gamer.no med å komme seg på fote. Håper brukerne oppfører seg mens retningslinjene kommer på plass.

Allerede? Oh my. Det er visst bare å oppføre seg med alle moderatorene som popper opp her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Gratulerer med nytt forum og sånt ja :)

Har lest artiklene deres i godt over et år nå, og ny start er vel et godt tidspunkt til å bli mer aktiv i forumet også?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...