Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken?

 

Uansett, regner nok med noen dager med nye features hele tiden

 

PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene :p

Lenke til kommentar

Dette var utrolig bra! Og jeg syntes forumet ser mye, mye bedre ut enn diskusjon.no, og mye mer behagelige farger!

Ser at mange (deriblant meg) setter opp mange tråder fra det gamle forum, for å så gjøre disse enda bedre!

 

Mange muligheter som vi har nå, savnet jeg på diskusjon.no så dette var flott!

 

Skulle gjerne ønsket at det var norsk tekst på forumtingene/alternativene her, men det kommer vel etterhvert!

 

Gratulerer til TST og gamer.no redaksjonen, her skal jeg henge! ;)

Lenke til kommentar
Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken?

 

Uansett, regner nok med noen dager med nye features hele tiden

 

PS: Naw... Ingen Total War kategori under Mest populære spill... Hva skal man si til det da TSP? Nå med Empire ved dørene :p

Såklart, må bare pirke litt for å skape oppmerksomhet..! :p

Lenke til kommentar
Skin og fornorsking kommer, leste ingen resten av mailen fra TST? Bare hoppa på linken?

...

Hvis du siktet til mitt spørsmål, om hvorvidt vi får noe av utseende til diskusjon.no tilbake, så kan jeg dessverre for lite om forum-greier til å vite om det kun er snakk om skin, eller om det er helt nytt oppsett/forum-system.. Så ja, jeg leste mailen fra TST, jeg kan bare ikke mer..

 

Hvis du ikke siktet til meg, så lurer jeg fortsatt! :)

Lenke til kommentar
Hvis du siktet til mitt spørsmål, om hvorvidt vi får noe av utseende til diskusjon.no tilbake, så kan jeg dessverre for lite om forum-greier til å vite om det kun er snakk om skin, eller om det er helt nytt oppsett/forum-system.. Så ja, jeg leste mailen fra TST, jeg kan bare ikke mer..

 

Hvis du ikke siktet til meg, så lurer jeg fortsatt! :)

 

Var mer generelt ment Bone. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...