Gå til innhold

Velkommen til vårt nye forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nyoppnevnt moderator vil jeg bare oppfordre alle til å oppføre seg pent. Inntil ordentlige retningslinjer er på plass har ikke vi moderatorer direkte mye å gå på. Jeg vil dog gå foran med et godt eksempel, og forhåpentligvis vil flere det. Har stor tro på at dette kan bli et flott community, og et sted man kan diskutere saklig og velbegrunnet uten å få kastet slengbemerkninger og fanboy-anklager etter seg. :) Og som en liten sidenotis. Jeg er ubestikkelig. Hvis noen skulle ville bestikke meg måtte de tilbudt meg en koffert med en million NOK fordelt over 2000 femhundre-lapper, sortert i femti bunker (hver med 40 femhundrelapper), med papirstrikk rundt.

Lenke til kommentar
Som nyoppnevnt moderator vil jeg bare oppfordre alle til å oppføre seg pent. Inntil ordentlige retningslinjer er på plass har ikke vi moderatorer direkte mye å gå på. Jeg vil dog gå foran med et godt eksempel, og forhåpentligvis vil flere det. Har stor tro på at dette kan bli et flott community, og et sted man kan diskutere saklig og velbegrunnet uten å få kastet slengbemerkninger og fanboy-anklager etter seg. :)

 

Ja, jeg er nok en smule for rebelsk for en moderator-tittel. Broren din har smittet meg =D

Lenke til kommentar

Ser at det har skjedd en feil med fargen til moderatorene. Det er nok en administratorer som ikke har lukket html-taggen i adminpanelet ;)

 

Igjen, må jeg si hvor mye jeg gleder meg til dette her. Ser det popper opp brukere i et sett, like etter jeg registrerte meg som nummer 50 var det 100 registrerte brukere, en snau halvtime senere var det oppe i 200. Vi har snart (eller mens jeg skriver dette) passert 1000 innlegg. Jeg regner med at ting vil roe seg etter hvert og at det blir noen skikkelige retningslinjer og strengere moderering her etter hvert ;)

 

Jeg oppdaget Gamer.no 2. oktober 2004. Det vet jeg fordi jeg registrerte en bruker der samme dag, jeg ville naturligvis diskutere spillet som fikk meg til å komme over Gamer.no, Rome: Total War! ;) Jeg har alltid syntes at de fleste artikler og omtaler dere kommer med har vært av meget høy redaksjonell standard og gleder meg til å følge med videre. Noe kritikk når det kommer til enkelte tekster synes jeg dere i større grad skal ta til dere, men utover dette synes jeg dere gjør en god jobb!

Lenke til kommentar

In other news: Selv om dette forumet er helt nytt og "designløst" er det mye penere enn det på diskusjon.no

Spesielt knappene er mye sexiere i grått enn i blått.

 

Edit: Det var en smule spesielt med et forum som strekte seg etter skjermbredden.

Men det er jo noe jeg regner med fikser seg. Fargene derimot, de kan dere få lov til å beholde.

 

Bare ved å være i live har jeg implisitt satt meg i køen for å være moderator. Jeg er utvalgt til å styre med jernhånd.

Et valg Zeus gjorde rett før jeg knuste fjeset hans med bare knyttenevene.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg søke for brukermoderator?

 

*hopper opp og ned i forventninger*

Tja si det. Rette personen å plage med slikt er vel TST. Men nå er jeg ikke sikker på om det er riktig å plage TST i første fall. Han har sikkert nok å gjøre om ikke alle brukerne på forumet begynner å spamme ham med moderatorsøknader. :)

 

Edit: Enig med Nailer. Eneste jeg ikke liker med slike default-skin er at de er dynamiske. Med oppløsning på 1920 i bredden blir forumet bredt for å si det forsiktig. Så det som burde være tekstparagrafer blir nå to linjer med skrift istedet. ^^ Jeg får vel justere ned størrelsen på selve nettleser-vinduet tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...