Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Kjøper selv et par hundre small repair kits og med kit når de er på 50% tilbud, sparer masse på det i lengden. Men nå har jeg tendens til å ha consumables på absolutt alt jeg kjører, til og med arty. :p

 

Snakker om arty... nå har jeg ikke spilt arty siden de ble nerfa og vurderer å hoppe på den britiske arty linja. Noen som har erfaring med å spille arty i det siste, og er det fremdeles noe artig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bruker jeg kits på denne også da :-)

 

 

Kjøper selv et par hundre small repair kits og med kit når de er på 50% tilbud, sparer masse på det i lengden. Men nå har jeg tendens til å ha consumables på absolutt alt jeg kjører, til og med arty. :p

 

Snakker om arty... nå har jeg ikke spilt arty siden de ble nerfa og vurderer å hoppe på den britiske arty linja. Noen som har erfaring med å spille arty i det siste, og er det fremdeles noe artig?

 

Og seee, halv pris på consumables denne helgen :)

http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-alpha-force/

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe så mange at WG må rasjonere ut resten.

Lykke til, innen releasen av 8.9 kommer de til å kutte prisen på consumables med 1 credit, så blir alle repair kits du har liggende blir solgt tilbake for kjøpspris.

Samme kommer sikkert til å skje med alle gullskuddene jeg kjøper til min T69, E-100 og Black Prince i helga.

 

Jeg lever i håpet om at WG ikke gjør dette, men de har en historie for å gjøre slik BS.

Lenke til kommentar

Fikk endelig top gun på AMX 50 120... I etterkant kommer jeg stort sett kun i TierX kamper, med et innslag av et par tier9 på hvert lag.... Litt utfordrende... Er ikke noe førstelinje tanks ihvertfall... Hvordan er 50B i forhold til denne?

Er ikke det bra da?

Kan ikke forestille meg at du vil være topp-tier i en 50 120 egentlig, hvis fiendelaget har en E-75, M103, eller ST-I mot deg i 50 120 vil jeg påstå at fiendelaget fikk en bedre deal.

Jeg mener ikke at 50 120 er en dårlig tank, det er bare det at det er en support-heavy som er avhengig av at andre på laget kan være i front og spise skudd.

50B får litt raskere reload, litt bedre gun depression, og litt bedre frontpanser etter hva jeg har hørt, kanonen er i hvert fall lik...

Lenke til kommentar

Er ikke det bra da?

Kan ikke forestille meg at du vil være topp-tier i en 50 120 egentlig, hvis fiendelaget har en E-75, M103, eller ST-I mot deg i 50 120 vil jeg påstå at fiendelaget fikk en bedre deal.

Jeg mener ikke at 50 120 er en dårlig tank, det er bare det at det er en support-heavy som er avhengig av at andre på laget kan være i front og spise skudd.

50B får litt raskere reload, litt bedre gun depression, og litt bedre frontpanser etter hva jeg har hørt, kanonen er i hvert fall lik...

 

50 120 er livsfarlig så lenge den får spille til sin fordel, samme gjelder for 50B. Så lenge den kan stupe inn, rive i filler et target eller to og så gjemme seg igjen eller stikke av så er de fryktelig farlige. I standard peekaboom situasjoner er de ikke gode da de aldri bouncer skudd og sjelden får av mer enn et skudd med mindre motstander blir detracket. Da mister autoloaderen all effekt og du står igjen med en tanks som plutselig lader fryktelig lenge.

 

Jeg synes 50 120 var veldig morsom å spille pga høy hastighet og stort skadepotensial men av og til var den relativt frustrerende. Dette var forøvrig før artynerf, med mindre arty er det ikke like farlig å ha null armor lenger :)

 

 

Ammo ja :)

 

Du fikk mitt innlegg nummer 1337 på forumet! :p

Lenke til kommentar

Begynner å virkelig å like Tigern. Den er virkelig en god tanks om man spiller den rett.

 

Er IS-6en blitt nerfet? Synes det skal mindre til før den blir pennet, selv i frontarmouren. Brukte den tidligere som frontline heavy for å ta imot skaden men nå funker den dårlig til det.

Lenke til kommentar

 

50 120 er livsfarlig så lenge den får spille til sin fordel, samme gjelder for 50B. Så lenge den kan stupe inn, rive i filler et target eller to og så gjemme seg igjen eller stikke av så er de fryktelig farlige. I standard peekaboom situasjoner er de ikke gode da de aldri bouncer skudd og sjelden får av mer enn et skudd med mindre motstander blir detracket. Da mister autoloaderen all effekt og du står igjen med en tanks som plutselig lader fryktelig lenge.

 

Jeg synes 50 120 var veldig morsom å spille pga høy hastighet og stort skadepotensial men av og til var den relativt frustrerende. Dette var forøvrig før artynerf, med mindre arty er det ikke like farlig å ha null armor lenger :)

Beklager hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt :p

Jeg mente at AMX50 120 er en heavy som liker seg best når den har en haug med kjøttskjold å gjemme seg bak, panseret ditt er uansett ubrukelig som betyr at det er bedre å tømme magasinet inn i en IS-7 enn det er å tømme magasinet i en Tiger ;)

Lenke til kommentar

Begynner å virkelig å like Tigern. Den er virkelig en god tanks om man spiller den rett.

 

Er IS-6en blitt nerfet? Synes det skal mindre til før den blir pennet, selv i frontarmouren. Brukte den tidligere som frontline heavy for å ta imot skaden men nå funker den dårlig til det.

 

Tipper det har en sammenhenge med antall high pen kanoner som etterhvert har kommet til, samt gullskudd som selges med rabatt og kan kjøpes for credits. Dog er ikke frontarmor den beste delen av IS-6 å forsvare seg med. Sidestilt sidearmor er ekstremt troll til tider :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...