Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg har alt av basics av wot inne og litt mer, men lurer på om noen vil spille noen runder med meg, evt analysere meg og litt slikt. Føler jeg kan trenge det... Når det passer dere liksom.

Kommer seint hjem i dag, men skal kanskje spille litt rundt 8 i kveld. Kan sikkert ta oss noen runder, hvilke tiers er det du spiller om dagen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer seint hjem i dag, men skal kanskje spille litt rundt 8 i kveld. Kan sikkert ta oss noen runder, hvilke tiers er det du spiller om dagen? :)

Jeg har et par premiums liggende i tier 8 pluss en tiger 2 liggende. Jeg har også en SU-152 som jeg spiller litt på og holder på med franske heavies akkurat nå, er på ARL 44.

 

EDIT: Jeg heter Sulphuras ingame, hvem som helst kan sende meg friendrequest.

Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar

nå som dere har spilt noen kamper, hva var/er den største tankevekkeren for dere mtp. vogner?

for min egen del var nok Tigeren den største nedturen. grindet som gal for å få tak i den, bare for å oppdage at den slett ikke var den supervogna som jeg trodde den skulle være. dette var jo noen hundre, for ikke si tusen, kamper før jeg skjønte det med vinklig av armor og weekspots.

da var det ei underleppe som dirret av skuffelse da.

trodde vel også at AMX50 100 skulle være noe annet en den var. hadde jo møtt noen av dem på slagmarken før jeg fikk den selv. det gikk vel ikke helt som forventet de første kampene, kan man si.

 

den største positive opplevelsen hadde jeg med GW Panther. av en eller annen merkelig grunn fikk jeg den til fra dag en av. nå er det lenge siden jeg har luftet den, men jeg har enda en winrate på 57% i den.

av vogner som jeg enda bruker er nok JagdPz 4 den som har gitt meg mer en jeg trodde. leste at det var en vogn som fikk frem det verste i folk, så jeg stålsatte meg for en freeXP opp mot JagdPantheren.

det viste seg fort at det ikke var nødvendig. har enda rekorden for kills i enkeltspill i den.

 

Gameplay på tier 10 har vært skuffende, og høy tier kamper generelt er ikke så gøy egentlig. IS-7 er min eneste tier 10-vogn. Bat Chaten var kanskje den største skuffelsen. Klarte ikke å styre kampene og mistet tålmodigheten med den, fikk en rekke med utrolig dårlige kamper og endte med å selge den tilslutt. Trodde liksom jeg var kongen med den, men den skinner vel mest som en avslutter. Mulig jeg var en noob da og gjorde en tabbe ved å selge.. men men.. bruker jeg ikke tanksen.. så selger jeg hvis annet moro skal prøves. Liker bedre de amerikanske autoloaderne. Synes tier 6 til 8 er morsomst å spille på. Har gjenoppdaget KV-2, T29, T69 og andre godbiter på tier 6 til 8. Å kunne sidescrape var jo også en morsom oppdagelse.

Lenke til kommentar

Får man mer credits med en Elite tanks? Om jeg gjør en T8 heavy elite, vil den da tjene credits som en T8 premium?

 

Desverre, det eneste som skjer når du har den elite er at du tjener opp XP du senere kan konvertere med gull. Du kan også huke av for å aksellerere crew trening, slik at den personen i crewet som har minst XP får dobbel xp hver kamp. Dette gjør at du ikke tjener opp XP til å konvertere.

Lenke til kommentar

 

Hurra!

Lorraine 40t

  • Turnrate of the chassis Lorraine 40 t changed from 30 to 31 deg/s.
  • Turnrate of the chassis Lorraine 40 t bis changed from 32 to 34 deg/s.
  • Elevation of the gun 100 mm SA47 changed from 11 to 15 degrees.
  • Depression angle for the gun 100 mm SA47 changed from 6 to 8 degrees.
  • Elevation of the gun 90 mm F3 changed from 11 to 15 degrees.
  • Depression angle for the gun 90 mm F3 changed from 6 to 8 degrees.
  • Turret turnrate for turret Lorraine 40 t changed from 38 to 42 deg/s.
  • Hitpoints changed from 1550 to 1600 units.

Turret depression/elevation vil hjelpe den betydelig altså, kanskje jeg kan begynne å spille den litt slik at BatChat en gang kan stå i garasjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...