Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

nei, der har du helt rett. en liten skriveleif der. det skal være 20. men enkelte har enda "verre" tall. slik som 20K 20 96. og da er tallene i lilla farge. men jeg har forstått nå at det er gode spillere som får de tallene der.

men hva de to siste tallene betyr aner jeg ikke.

det virker også som at det er de beste spillerne som får det lille flagget ved vognene sine. og ja, det er faktisk klan-flaget som vises. men det er langt fra alle som får det.

 

Det er fordi den XVM pakka du instalerte ikke har bilder for alle klanene.

Last ned EU full pakka, så får du alle klaner....

 

jeg har et par skjermdumper liggende hjemme for illustrasjonen sin del, men jeg får det ikke limt inn på denne siden. hvordan foregår det da?

 

mange måter, og er forklart i FAQ på forumet.

 

 

så over til noe helt annet. hvor finner man statistikk over hvordan man gjør det i det enkelte stridsvogn? om jeg f.eks vil vite hvordan jeg utvikler meg i Tiger 2 statsmessig over tid. kan man finne ut det? og hvor gjør man det?

Ja, mange måter, og mange websider som gir deg slik info.

 

Selv bruker jeg vbaddict.net, med activedossierupdater.exe

 

En enklere måte er planetwot.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ja, det du ser er Winrate for tanksen vedkommende spiller akkurat nå, men noen konfigurasjoner av XVM viser overall WR (bruker dette selv). Det siste tallet er ratingen på spilleren og viser et forsøk på å rangere hvor godt spilleren spiller. Dette tallet kan også være både for den aktuelle tanksen og for overall performance, alt ettersom hvordan din XVM er konfigurert.

Hvordan kan jeg bestemme om XVM viser stats per-tank eller overall?

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg bestemme om XVM viser stats per-tank eller overall?

 

Jeg fikk det med en gang jeg lastet ned en ny XVM config fil, så man kan sikkert fikse det selv hvis man har peiling. Alternativt så finner sikkert google det for deg, men jeg vurderer å finne meg en som viser WN rating i stedet, så kan jeg se hva slags stats de med XX rating faktisk har ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg bestemme om XVM viser stats per-tank eller overall?

 

Da må du lese deg opp på hvordan modifisere XVM.

Det er egentlig rimelig enkelt, alt av konfigurasjon er i en haug XML filer, så klarer du og editere XML filer, så skal du klare dette også.

 

Jeg har tatt utgangspunkt i en konfig som har gjort mye modifkasjoner fra standard installasjon (Aslain's config), for etter det og gjøre endringer selv som passer min smak.

 

For ditt spesikke spørsmål, så må playerpanel.xc fila endres, på rette sted.

Hvis jeg husker riktig så er det i disse taggene

<nickformatleft>

<nickformatright>

<vehicleformatleft>

<vehicleformatright>

 

yndlingstank noen?

 

Tja, med 140+ i garasjen.... (og jeg spiller ikke SPG)

 

Tier 1: T1CunningHam eller LTraktor

Tier 2: tja er så mange at ingen klare favoritter dog liker kjappe slik som T2 light

Tier 3: Cruiser MK IV, PII G, T82

Tier 4: SU85B, M8A1

Tier 5: T49, S35CA, PzIV (i derp dagene)

Tier 6: Hellcat

Tier 7: Cromwell, T29

Tier 8: liste så langt som ett vondt år. Autoloader 50 100/T69, heavies: IS-3/Tiger II, TD: JagdPzII, light: 30 90, Medium: Cent 1/Pershing

Tier 9 T54E1 el M103

Tier 10: IS-7 (har bare kjøpt den og IS-4)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg bestemme om XVM viser stats per-tank eller overall?

 

Her har du den offisielle xvm-editoren: http://www.modxvm.co...uration-editor/

 

Ellers kan du gjerne prøve min xvm-fil: http://www.mediafire...1mexd2v3/xvm.xc

 

Ser sånn ut:

IvkF4zT.png

 

Tallene er totalt antall kamper, overall win ratio, WN7, kamper i denne tanksen, win rate i denne tanksen. (Fiendesiden er reversert)

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Da må du lese deg opp på hvordan modifisere XVM.

Det er egentlig rimelig enkelt, alt av konfigurasjon er i en haug XML filer, så klarer du og editere XML filer, så skal du klare dette også

Fant en liste over variabler, da var det greit.

 

Har begynt å grinde opp britiske mediums, og må si at covenanter med Bofors er en morsom tank :p

E-75 er nok den morsomte heavien jeg noengang har spilt, den er ubegripelig godt pansret med god view range og en rimelig brukbar kanon fra 10 til 200 meter, den kan gå hull down, facehugge, sidescrape, og brawle uten å bry seg, -8° gun depression gjør den litt mer praktisk på bakketopper enn Tiger II også.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

yndlingstank noen?

For øyeblikket er det følgende

 

IS-6 - Murvegg uten like med ok gun for sin tier. Litt dårlig pen, men spiller du den rett er ikke det noe problem

 

Hellcat - Rask liten sak med grei alpha og ganske lang reload tid. Motor er i front så det er stor sjangse for at den feiler om du blir truffet der.

 

T29 - God front og turret armour, men veldig svak ellers. Spilles den rett er den vanskelig å penne.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Yndlingstank?

 

1) 38H

2) Tetrarch

3) Churchill III

 

Om vi kun regner høyere tiers, blir det vel

 

1) KV-2

2) T-44

3) GW Panther


KV-2! Å rulle rundt med 152mm med HE og ødelegge alt man kommer over er stas. Det er ikke spesielt god solo, men med godt cover eller noen til å hjelpe deg kan du utrette mye rart.

Høy fem!
Derp snipe best snipe!

Lenke til kommentar

AT2 er faktisk ganske hysterisk til derp sniping den og! Holdt på å knekke sammen i latter første gangen jeg fyrte av med howitzeren.

For tiden er jeg mest glad i JgTg 8.8 cm og T110 E4. T30 var kjemeflott den også. DickerMax er alltid morsom pga. utenomjordisk gun depression.

 

Jeg har nok free EXP til å komme meg innpå ST-I med BL10. Er det et greit utgangspunkt for å grinde videre? Tanksen virker ganske morsom, og flere sier at den er minst like god som E-75, dog på litt andre måter.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...