Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Vanskelig oppdrag for alle denne helgen!

 

Your goal is to win one victory in a random battle within the allowed time: from Friday 9th August 08:00 until Tuesday 13th August 07:30 CEST (GMT+2). If you manage to complete this very hard ordeal, you will be rewarded with three days of premium account time.

 

 

selv bots klarer og vinne 1 match på 4 dager :D

 

ahaha, men snilt av de og gi oss 3 dager prem.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellcat er skikkelig OP(jadajada jeg vet det), bruker den til og grinde WN7 om dagen, dog den tåler svært lite, selv om turret kan ha en heldig bounce nå og da.

 

Nå og da? Den gun mantleten er jo helt latterlig! Bouncer så mye som den aldri skulle ha bouncet! Den er rett og slett magisk :p

Lenke til kommentar

Aldri si aldri, da jeg skaffa meg JagdPanther II tapte jeg 20 matcher på rad med den, og jeg gjorde typisk 2000-2500 damage per runde.

 

tja det er dat ikke så veldig carry er det vel. Den gjør vel typ 500+ per skudd, så da har du penna 4-5 skudd....

 

men hvis du gjorde det i 20 kamper på rad og tapte så sitter du vel bare i basen og deffer? noe feil må du gjøre.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Og her var vår special for helgen:

 

x3 Experience for the first victory of the day

Fast pace, fast action, fast progress – get triple the experience for the first victory on all of your machines!

 

50% discount and 80% credit income bonus for the following vehicles:

BT-7

Pz.Kpfw. III Ausf. A

Pz.Kpfw. I Ausf. C

M3 Stuart

Pz.Kpfw. II Ausf. G

Pz.Kpfw. 38 (t) n. A.

A-20

Pz.Kpfw. II Luchs

M5A1 Stuart

AMX 40

Pz.Kpfw. III

AMX 105 AM mle.

VK 16.02 Leopard

ELC AMX

M7

T49

AMX 13 105 AM mle. 50

 

Do not underestimate the AMX 40, Commanders – this vehicle may look cumbersome, but it can still reach high speed in a matter of seconds! Well, if you drop it from an airplane at least…

 

30% discount and 20% credit income bonus for the following vehicles:

MT-25

VK 28.01

59-16

AMX 12 t

VK 30.01 (P)

Cromwell

AMX 13 F3 AM

M18 Hellcat

Aufklärungspanzer Panther

T71

AMX 13 75

WZ-131

Lorraine 155 mle. 50

 

50% discount on the following premium vehicles:

T2 Light Tank

T-15

M22 Locust

T-25

 

 

Mission: Got Your Back

Restrictions:

Random Battles only

All platoon members must drive Tier IV or above vehicles

Conditions:

Gain the Brothers in Arms medal

Reward:

Additional 1000 Experience Points

 

You can enjoy these bonuses from Saturday 10th August 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 13th August 07:00 CEST.

Lenke til kommentar

tja det er dat ikke så veldig carry er det vel. Den gjør vel typ 500+ per skudd, så da har du penna 4-5 skudd....

 

men hvis du gjorde det i 20 kamper på rad og tapte så sitter du vel bare i basen og deffer? noe feil må du gjøre.

Jeg hadde stock-kanonen, 320 alpha og 200/244 pen, det var kun tier 10 og det var i beste fall fem tier 8-tanker på laget der tre av dem var AMX 13 90.

Stort sett alle tier 10-folka jeg fikk på laget var rundt 600-700 efficiency ifølge XVM med en og annen spiller på 800-900, og heavy-spillerne var enten base defense eller full retard inn i trynet på den nærmeste fiendtlige heavien de fant. Jeg hadde en kamp der alle tier 10-folka ikke alle hadde dødd på 3 minutter, det var da en Maus som hadde kjørt opp bakkene på Pearl River...

 

Jeg vet ikke hva dine standarder er, men jeg mener at det blir feil å skylde på meg i en JagdPanther II når en tier 10-match går til helvete. Jeg hadde selvfølgelig matcher der jeg tippa 4K og 5K damage også, det er ikke nok når resten av laget ser ut til å tro at den mest effektive strategien er å campe bakerst i banen og gå frem en og en mot konsentrert ild fra fienden.

Jeg er ikke god på sannsynlighetsregning, men det er sjukt! 20 kamper! Har en rekord på 11 elns på rad i StuGIII

At det er sjukt kan du trygt si, på en annen side kan fiendene også være like inkompetente.

Lenke til kommentar

Noen folk suger rett og slett så mye at det er provoserende. Selv en fyr med 10k kamper og 52 % kan suge ballehardt.

 

Assault på Erlendberg. Vi ledet 12:9 og tiden var på vei ut. 3 av våre top tiers ble holdt i sjakk av en motstander borte ved slottet, og de klarte ikke å mobilisere kreftene på tross av masse oppfordringer fra oss andre. Det var ikke sånn at de sloss mot denne motstanderen, neida, de stakk hodet frem og rygget tilbake i minst 5 minutter. Som defender er det en ganske unik gavepakke at en tank alene klarer å holde 3 andre fra å avansere mot flagget.. Jeg måtte lede et push på høyre side til tross for at jeg var i JT 88 mm, og så presterte en av de som gjemte seg å si at han i det minste var i live da kampen sluttet, og at det var jeg som var håpløs fordi jeg døde.

 

Så knuste jeg jo samtlige på både damage done og exp... Nei. Dette er for ille. Det handler ikke om å være dårlig i dataspill, det handler om å være riv ruskende dement.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen folk suger rett og slett så mye at det er provoserende. Selv en fyr med 10k kamper og 52 % kan suge ballehardt.

 

Assault på Erlendberg. Vi ledet 12:9 og tiden var på vei ut. 3 av våre top tiers ble holdt i sjakk av en motstander borte ved slottet, og de klarte ikke å mobilisere kreftene på tross av masse oppfordringer fra oss andre. Det var ikke sånn at de sloss mot denne motstanderen, neida, de stakk hodet frem og rygget tilbake i minst 5 minutter. Som defender er det en ganske unik gavepakke at en tank alene klarer å holde 3 andre fra å avansere mot flagget.. Jeg måtte lede et push på høyre side til tross for at jeg var i JT 88 mm, og så presterte en av de som gjemte seg å si at han i det minste var i live da kampen sluttet, og at det var jeg som var håpløs fordi jeg døde.

 

Så knuste jeg jo samtlige på både damage done og exp... Nei. Dette er for ille. Det handler ikke om å være dårlig i dataspill, det handler om å være riv ruskende dement.

 

 

Been there ... aaalt for ofte. Ikke rart det er krig i verden mtp hvor forbanna man blir på folk over noe så trivielt som WOT egentlig er.

Skulle likt å fått hendene rundt nakken på en av disse idiotene. Tenker at survival of the fittest skulle vært gjeldende fortsatt enkelte ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke rart at det blir krig i verden. Disse tre spillerne forstod engelsk, de var ikke afk, de hadde puls... men allikevel klarte ikke 3 tier 8 tanks å mobilisere krefter til å slå ut én tier 8 tank.

 

En ting jeg likte veldig godt med å spille 1 vs 1 på Battle.net i Warcraft 3 var at der hadde du kun deg selv å skylde på. Og det var mye mer brutalt. Jeg var på ingen måte verdensmester, men jeg kunne i hvert fall overkjøre irriterende noobs. Tror jeg må begynne med Starcraft 2 eller noe sånt. Lagspill i WoT gjør meg gal.

Lenke til kommentar

Hadde en runde i min AMX AC mle. 48, hvor jeg endte opp med 5000 efficiency (ikke min beste, har hatt 14000 efficiency i IS7'en), gjorde også ca 2500 dmg med mle. 48'en og noen kills. Var meg igjen mot 3 tanks på slutten på mappet Himmelsdorf. De hadde T34, KV1S og en Tier 7 arty. Jeg tok ut KV1S'en før artyet dems tok meg ut etter en feilbedømming av meg, tror jeg. Hva ville dere ha gjort? Kommet dere inn bak arty? Føler jeg faktisk kunne vunnet denne ganske greit, hadde jeg bare ikke vært så stressa pga tiden. Encounter og det var ca 30 sec igjen. Litt mer nerver av stål bare. Aaaargh!

Morsom fight på hillen i det minste :)

 

http://wotreplays.com/site/287002#team

Lenke til kommentar

Jeg hadde stock-kanonen, 320 alpha og 200/244 pen, det var kun tier 10 og det var i beste fall fem tier 8-tanker på laget der tre av dem var AMX 13 90.

Stort sett alle tier 10-folka jeg fikk på laget var rundt 600-700 efficiency ifølge XVM med en og annen spiller på 800-900, og heavy-spillerne var enten base defense eller full retard inn i trynet på den nærmeste fiendtlige heavien de fant. Jeg hadde en kamp der alle tier 10-folka ikke alle hadde dødd på 3 minutter, det var da en Maus som hadde kjørt opp bakkene på Pearl River...

 

 

Jeg vet ikke hva dine standarder er, men jeg mener at det blir feil å skylde på meg i en JagdPanther II når en tier 10-match går til helvete. Jeg hadde selvfølgelig matcher der jeg tippa 4K og 5K damage også, det er ikke nok når resten av laget ser ut til å tro at den mest effektive strategien er å campe bakerst i banen og gå frem en og en mot konsentrert ild fra fienden.

 

At det er sjukt kan du trygt si, på en annen side kan fiendene også være like inkompetente.

 

på 20 kamper? tror jeg trygt kan si du overdriver sterkt.

 

Til deg som lurte på hellcat, hadde 2 stykk kamper etterhverandre:

 

http://wotreplays.com/site/286580#redshire-lowlife555-m18_hellcat

http://wotreplays.com/site/286634#himmelsdorf-lowlife555-m18_hellcat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...