Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg har nok free EXP til å komme meg innpå ST-I med BL10. Er det et greit utgangspunkt for å grinde videre? Tanksen virker ganske morsom, og flere sier at den er minst like god som E-75, dog på litt andre måter.

o.0 Får du BL-10 på ST-I? Gief dat haxx!

 

ST-I har nok desverre bare tilgang på BL-9 altså, men bare vent til du får tak i M62-T2, kanonen til IS-4. Den er snop!

 

Har ikke ST-I selv helt ennå, mangler noen tusen XP med KV-4. Tror de har ganske forskjellig spillestil ettersom E75 har langt bedre armor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

o.0 Får du BL-10 på ST-I? Gief dat haxx!

 

ST-I har nok desverre bare tilgang på BL-9 altså, men bare vent til du får tak i M62-T2, kanonen til IS-4. Den er snop!

 

Har ikke ST-I selv helt ennå, mangler noen tusen XP med KV-4. Tror de har ganske forskjellig spillestil ettersom E75 har langt bedre armor.

Mente BL-9, ja!

 

Men, E-75 har da ikke så utrolig mye bedre armor? Dårlig med vinkler på froten og turret. Frontplata er jo gratis penetration hver gang.

Lenke til kommentar

Mente BL-9, ja!

 

Men, E-75 har da ikke så utrolig mye bedre armor? Dårlig med vinkler på froten og turret. Frontplata er jo gratis penetration hver gang.

At det var? Hvis du synes E-75 har gratis penetration på upper front plate har du gjort noe forferdelig galt når du spiller den. Vinkle armoren mann, E-75 har en av de beste armor layoutene i spillet! :D

Lenke til kommentar

At det var? Hvis du synes E-75 har gratis penetration på upper front plate har du gjort noe forferdelig galt når du spiller den. Vinkle armoren mann, E-75 har en av de beste armor layoutene i spillet! :D

Jeg kjører ikke E-75, så jeg har ingenting med å vinkle armoren ;) Sikter selvsagt ikke til upper, men lower!

 

Hvis du mener at E-75 er lett å penne forfra har du aldri møtt en kompetent spiller i den, eller så kjører du eksklusivt OP-tanker med HEAT som T69 og T-54.

Kjører nok ingen av de. I en perfekt verden har man alltid perfekt angle på LFP. Men, verden er ikke perfekt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke E-75, så jeg har ingenting med å vinkle armoren ;) Sikter selvsagt ikke til upper, men lower!

 

Kjører nok ingen av de. I en perfekt verden har man alltid perfekt angle på LFP. Men, verden er ikke perfekt. ;)

En god E-75-fører vil aldri la deg få skudd i underplata hvis du ikke tar ham på senga, og en god E-75-fører blir ikke tatt på senga.

På en annen side, så er den typiske E-75-føreren en massiv idiot.

Lenke til kommentar

Spiller utelukkende E-75 sammen med en kompis i samme vogn. To slike som samarbeider er en nesten uslåelig kombo, jeg kommer ikke på noen annen 2xT9 tank som kan bære en kamp på samme måte som den komboen. Du kan brute force en flanke, armoren dinger mesterparten av ting som hives i din retning mens wingman tar seg av eventuelle slemme flankere. Kombinasjonen av en av de beste frontarmorene i spillet, få weakspots, ypperlig sidescrape mulighet, grei fart, god manøvrerbarhet, fin gun depression og grei kanon er det ingen andre som har :D

Lenke til kommentar

Eller så er den E-75-føreren nødt til å være så passiv at han hemmer laget.

Også mulig, men det er i hvert fall ikke slik jeg spiller E-75 :wee:

I min bok skal E-75 være i front som topptier og hakket bak om det er tier 10 heavies på banen.

 

 

Spiller utelukkende E-75 sammen med en kompis i samme vogn. To slike som samarbeider er en nesten uslåelig kombo, jeg kommer ikke på noen annen 2xT9 tank som kan bære en kamp på samme måte som den komboen. Du kan brute force en flanke, armoren dinger mesterparten av ting som hives i din retning mens wingman tar seg av eventuelle slemme flankere. Kombinasjonen av en av de beste frontarmorene i spillet, få weakspots, ypperlig sidescrape mulighet, grei fart, god manøvrerbarhet, fin gun depression og grei kanon er det ingen andre som har :D

Jeg spiller den ofte i platoon med en T-54, kan ikke si at det fungerer dårlig heller :p

 

 

Da var det german medium line grind gitt. Kjøpte indien i går.

Fin medium, skulle gjerne sett litt bedre turret på den, men den er en rimelig solid support-tank.

Lenke til kommentar

Da var det german medium line grind gitt. Kjøpte indien i går.

 

 

Indien har jeg ofte trøbbel med å skyte på. Armoren er troll så det holder, og bouncer de merkeligste skudd. Alt fra T34 til Ob268 har jeg fått til å bounce på det som skulle vært sikre skudd, skjønner meg ikke på den altså :p

Lenke til kommentar

 

 

Indien har jeg ofte trøbbel med å skyte på. Armoren er troll så det holder, og bouncer de merkeligste skudd. Alt fra T34 til Ob268 har jeg fått til å bounce på det som skulle vært sikre skudd, skjønner meg ikke på den altså :p

Tårnet er papir, men har noen stygge vinkler om du treffer på sidene, mantleten er like tynn som resten av tårnet og har ingen overlapping.

Skroget er 90mm, men har stygge vinkler på overplata, skyt på tårnet eller underplata.

Fra siden er Indienpanzer lett å gå gjennom ettersom den bare har 90mm, og du kan ikke sidescrape fordi turreten er så lett å penetrere.

 

 

 

Jeg har lagt meg til å utelukkende skyte gull når jeg møter Indien. :p

Kanskje det er derfor jeg opplever at den ikke tåler noe som helst? Alle skyter gull på den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...