Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker de små tyske vognene :)

 

To kjappe matcher nå:

 

Victory!

Battle: Erlenberg 13. september 2012 22:46:36

Vehicle: VK 3601 (H)

Experience received: 1 153

Credits received: 23 074

Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

 

Victory!

Battle: Widepark 13. september 2012 22:59:04

Vehicle: VK 2801

Experience received: 2 292 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 22 458 (compensation for damage caused by allies: 1 155)

Battle Achievements: Confederate, Mastery Badge: "1st Class"

 

e: standard account

Endret av James King
Lenke til kommentar
] Når ble en observasjon en mening? Jeg har lagt godt merke til denne tanksen fordi de er en pain in the ass å møte på. Greit at de er store og weak, men om du møter en av tydligvis få som vet hva de gjør på så bruker for det meste de å fucke deg opp ganske godt selv om du får inn ei kule.

 

observasjon er stort sett alltid mening.

 

At du synes den fucker deg opp, gjør det ikke til fakta.

 

Fakta viser at den nå er underpowered, og det forholder WG seg til, og dermed blir den nå buffet.

 

Den fortjente nerf før 7.5, men det viste seg tydeligvis at det var for kraftig nerf.

 

Hva du og dine observasjoner har funnet ut, betyr nada/niks i den store sammenheng som er alle kamper Lorraine har blitt spilt siden 7.5 på alle servere.

om jeg observerer at en i gamen har flere kills en meg er det da jeg som mener at han har flere kills? om tanksen min går i lufta pga en frenchie som tar tracksa mine å så 5 kuler til i tanksen min, var det jeg som mente at han gjorde det?

 

må virkelig si at argumentene dine har forfalt siden den rumpe komentaren, det begynner også å bli vanskelig å ta deg seriøst.

 

Så du mener virkelig at dine egne observasjoner teller mer enn statistikken som viser at lorraine er horribel?

 

Jeg har ikke spilt lorraine, men jeg ser at den trenger buffs. Den er svær og har elendig armor, og kanonen er ikke god nok til å drepe høy tiers på et mag. Med mongo lang reload så er det latterlig lett å knerte den.

 

At en person har mange kills i en tank betyr ikke nødvendigvis at den er OP. Han kan være en svært god spiller eller hatt flaks. Eventuelt kunne han ha drevet med "kill stealing", altså vente med å angripe til fienden har såpass lite liv at de dør på et mag...

 

Må si det er vanskelig å ta deg seriøst, lorraine og amx 50b har ikke lavest win ratio på EU servern uten grunn.

La meg forklare deg en gang til hva jeg mener.

Jeg ser nok folk i lorraine gjøre det bra iløpet av en dag til at jeg forstår at tanksen ikke er hovedproblemet.

Lenke til kommentar

Det har vell mest å seie korleis du bruker tanksen. Enkelte tankser krever ein spesiell spelestil for å kunne fungere.

 

Sjølv så trur eg at mykje av diskusjonen om kva tankser som er for sterke og for svake hadde roa seg betraktelig dersom XP og credits hadde blitt fordelt på ein anna måte.

Dersom alle på laget hadde fått like mykje XP og credits uavhengig av kor mykje skade dei påførte fienden så hadde vi fått eit betre lagspel. Du burde være ein mykje større bonus for å ha vært ein del av vinnerlaget og ein mindre bonus for å skade fienden.

 

Slik som det er no så er det f.eks få medium og heavy tanks som held seg i bakre rekke for å beskytte arty og TD mot fientlige scouts. Dette fordi dei alltid får meir XP ved å hive seg mot fronten der ein kan få eit par kills. Ved å beskytte artilleriet og tank destroyers mot bakholdsangrep så vil dette hjelpe laget mykje, men for den enkelte spelaren så får ein ofte svært lite XP for denne kjedelige oppgåva.

Lenke til kommentar

Det har vell mest å seie korleis du bruker tanksen. Enkelte tankser krever ein spesiell spelestil for å kunne fungere.

 

Sjølv så trur eg at mykje av diskusjonen om kva tankser som er for sterke og for svake hadde roa seg betraktelig dersom XP og credits hadde blitt fordelt på ein anna måte.

Dersom alle på laget hadde fått like mykje XP og credits uavhengig av kor mykje skade dei påførte fienden så hadde vi fått eit betre lagspel. Du burde være ein mykje større bonus for å ha vært ein del av vinnerlaget og ein mindre bonus for å skade fienden.

 

Slik som det er no så er det f.eks få medium og heavy tanks som held seg i bakre rekke for å beskytte arty og TD mot fientlige scouts. Dette fordi dei alltid får meir XP ved å hive seg mot fronten der ein kan få eit par kills. Ved å beskytte artilleriet og tank destroyers mot bakholdsangrep så vil dette hjelpe laget mykje, men for den enkelte spelaren så får ein ofte svært lite XP for denne kjedelige oppgåva.

 

Dette er jo veldig for og imot, da. De negative konsekvensene med et slikt system, er også nettopp det motsatte, istedenfor å sette seg bak, vil de storme, fordi det gjør ikke noe om de driter seg. Dør de med en gang, får de allikevel samme XP som resten av laget. Bare å håpe at dere vinner.

 

I tillegg vil de som faktisk er gode, vil ikke få noen fordel av dette, de vil ikke bli ekstra belønnet. Og folk som ikke kan spille i det hele tatt vil ikke bli straffet.

Det blir uansett akkurat like viktig å vinne da som nå, så i forhold til å få laget til å vinne eller tenke på at det kan tape, vil være samme viktighet som i dag.

Det er fryktelig surt å få en seier, og få under 1000 XP...

Lenke til kommentar

Har og kjøpt den, tok crew fra T-150 så har 90+ crew iaf, og helt oppgradert. Den sparker godt med 122mm kanonen, men det visste jeg jo fra før med tanke på at jeg har IS og har hatt KV-3 og brukt den litt på KV-4

 

Kjørt noen runder med KV-1S nettopp. Tok mannskap fra IS-3 som jeg solgte tidligere. Bra crew, commander 100% og 90+ på resten, med blant annet clutch breaking skill som gjør at den snur utrolig lett. Føles som en medium :p Den er faktisk på halv pris nå og 50% mer credits inntjening frem til tirsdag. Kanon er brutal når man et top tier i en match.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...