Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja selvfølgelig. Glemte biten med at tier 9 tanks blir tilbudt til tier 8 pris. Det er jo ett veldig godt tilbud :)

Nå må jeg bare få grindet T-54 og Object 704 da siden jeg allerede er godt på vei.

Jeg synes forøvrig t54 er helt konge etter patch, har alle tier X meds og når du kjører de er det som å ha en stort blink mitt på tanken mens arty hagler ned med en gang du ekponerer deg...(alt for mye arty i tier X matcher). T54 er godt pansret og ligger litt under radaren blant alle tier X'ene...så personlig synes jeg denne er bedre enn noen gang....et råd...IKKE kjør dette stock, det er smerte fra første sekund :)

Lenke til kommentar

T-54 er ikke så ille med LB-1 for en liten stund. Litt dårlig penetration. Men bedre presisjon og aim time enn D-54. Ville brukt litt free xp for å komme meg fortere til topp kanonen.

 

Fullt oppgradert er det en herlig tank. Enig med BEPP. T-54 blir nesten litt undervurdert når tier X-mediumene kom.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Det _er_ snakk om og legge til penetrering på biler, gjerder o.l slik at de ikke har 100% eller 0%.

 

Rimelig surt når en liten telefonkiosk/stolpe stopper store kuler fra og treffe tanken bak.

 

Håper selvagt de legger til at man kan skyte i filler bygninger, men da må man legge til at de raser også...

Lenke til kommentar

Hadde 1 battle med Löwe i går, der jeg fikk 14k i Effiency rating! lol.

 

Gjorde en del damage, og vi dreiv og vant kampen sånn rein tall messig i antall kills, men så drev andre laget og ninja cappet.

Det var encounter, så da går jo capture telleren saktere oppover.

 

Jeg skynte meg alt jeg kunne mot basen, men i en treg Löwe ville jeg ikke ha rukket opp. Så ble capperen spottet, og jeg hadde view.

Ett skudd, BAM, 85% cap gone, og defender til meg. Etter det vant vi på kills :)

 

Morsomt battle.

Lenke til kommentar

diskusjon i forum som etter min vurdering er interessant

 

http://forum.worldof...ormula-request/

 

Ehm... Får man ekstremt mye dårligere XP nå? Ingen får noe annet enn elendige resultater? :-S Har man også da senket kravet for hva det koster med nye tanks og slikt? Og hva gjør de med den XPen man allerede har?

 

Tidligere pleide man også få ti ganger med XP og credits på Betaen, fordi man skulle kunne prøve nye tanks i tillegg. Hva skjedde med det?

Lenke til kommentar

Jeg caper eller går for kill all ettersom hva som avslutter kampen raskest og får meg videre til neste match.

 

Ellers brukes cap taktisk for å stresse motstander om de er i mindretall. Og gir samtidig litt ekstra poeng.

Tok en test i går cappet i et par matcher hvor det strengt tatt ikke var behov for det, fikk tyn noob, jerk og noe polske greier ;) men spilte vel generelt som vanlig som er en eff mellom 1200 og 1800 alt ettersom. I går ....eff nesten 3000...vi får se men capping har alt for mye effekt på eff slik som det fremstår for meg

Lenke til kommentar
Hvordan ser du efficiency rating per battle?
Eller du kan registrere deg på planetwot http://www.planetwot...Lowlife555&d=eu
men får du der eff per kamp? Den viser vel bare per dag? Ikke at det er så forbanna viktig...sliter bigtime med å øke min egen etter å ha lest på forumet er at capping er for kjerringer og at ekte menn går all in for KILL ALL :(

 

nei, det er gjennomsnittet på alle kamper, og per dag. Linken min var vel per dag, finnes en total statestikk der også.

 

Men drit i effiency, den er bare tull synes jeg, dog det er det delte meninger om, og det er jo stor forskjell på en spiller som har 600 i snitt og en som har 1200.

Lenke til kommentar

Men drit i effiency, den er bare tull synes jeg, dog det er det delte meninger om, og det er jo stor forskjell på en spiller som har 600 i snitt og en som har 1200.

 

Uansett enkelte er mer enn gjennomsnittlig opptatt av stats, eff rating, kills, wr osv.....en av de unike (les: unicums) har tatt seg bryet med å lange en all star ranking over norske spillere..

 

https://sites.google.com/site/norskwotrating/home

 

den kan jo være et godt utgangspunkt for en heftig debatt....men siden smurfen synes å ha gått i hi blir det vel fort litt slapt...:)

 

Tar ikke stilling til om listen er god eller dårlig :)

Lenke til kommentar
Men drit i effiency, den er bare tull synes jeg, dog det er det delte meninger om, og det er jo stor forskjell på en spiller som har 600 i snitt og en som har 1200.
Uansett enkelte er mer enn gjennomsnittlig opptatt av stats, eff rating, kills, wr osv.....en av de unike (les: unicums) har tatt seg bryet med å lange en all star ranking over norske spillere.. https://sites.google.com/site/norskwotrating/home den kan jo være et godt utgangspunkt for en heftig debatt....men siden smurfen synes å ha gått i hi blir det vel fort litt slapt...:) Tar ikke stilling til om listen er god eller dårlig :)

 

 

heh. snedig.

 

Mine stats er elendige, mye pga av mine rundt 2.5k første matcher der jeg sugde brutalt. Det har gått skarpt oppover siden da, og skulle gjerne sett stats baser på siste 3k, men men man bærer med seg barndommen :)

 

sniper average, er det antall kamper det tar før neste sniper medalje? Dvs han som har 6 der, har da 2442/6 har da 373 medaljer?

Det er jo sykt bra...

Lenke til kommentar

sniper average, er det antall kamper det tar før neste sniper medalje? Dvs han som har 6 der, har da 2442/6 har da 373 medaljer?

Det er jo sykt bra...

 

Det stemmer, hvis du ser på antall kamper så er det nok rimelig å anta at denne karen ikke sliter med historikken men at dette er en konto som er startet etter noen tusen matcher på en ny konto typisk med type eller Löwe som første tank, så free xp osv....men for all del, sikkert en utrolig bra spiller...sjekket min egen og ser at jeg utrolig nok får sniper hver 14 match men desverre litt tynnere på top gun siden....

 

Eff er også &--#62; EMU87 sin....så enten så er han unik eller så snakker vi eff padding :) Padding vi snakker 5.5 capture points i snitt per match hadde jeg hatt det ville min vært en del høyere.....

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...