Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå spiller jeg mest på tier 8, så jeg merker ikke så mye til de tier 9 og 10 tanksene men på tier 8 så er jo heavy tanksene helt sjuke. Greit at de ikke tåler så mye men de kan jo gjøre helt sjuk damage på kort tid, kan egentlig sammenlignes med jagdtiger som aldri kommer til å bli buffet, den blir lett sett, begynner lett å brenne og har weak front armor men kan gjøre sjuk damage om den spilles rett.

Lenke til kommentar
AMX 13-75 suger balle etter 7.5 Den får omtrent samme MM som AMX 13-90, så hvorfor spille 13-75 i det hele tatt (utenom og grinde til 13-90). ? Den er omtrent dårligst på det en scout skal være sammenlignet med andre scouts, mindre fart, mindre mobilitet, turret snur seg saktere, mindre viewrange. WG nerfet de franske tankene for mye ser det ut til, og de trenger sårt en buff. Ser at Lorraine og Batchat begge blir buffet nå, men håper de gjør noe med MM på 13-75. Den har ikke noe og gjøre i det øverste battle tieret.
Blir Bat Chat 25t buffed? Har du link? 13 90 er heller ikke bra lenger på tier 8. Den har for dårlig kanon med den nye MM den får. Mener jeg leste en plass at kanonen blir gjort bedre ved en senere patch.

 

Sorry, det var Bat Chat 155 som har fått buff.

Lenke til kommentar

tier 8 heavy tanksen har jo autoloader, og hele konseptet bak autoloaderen er jo overpowered, 6 kuler på 10-20 sec er jo en fordel i de fleste encounters. bare fordi du må trekke unna og reloade å ikke kan kjøre på som tilsvarende tier medium på russisk, amerikans og tysk så trenger jo ikke tanksen nødvendigvis en buff, den krever en annen playstyle.

Lenke til kommentar

Skal ha en tier 7 heavy tenkte jeg. Lurer på å gå for Tiger I. Beste kanon har jo bra pen, middels damage og bra presisjon. Men ser den får litt blandet kritikk. Ingen sloped armour, tåler relativt lite. Er det nesten bare en snipeplattform dette, og en småkjip grind for Tiger II?

 

IS og KV-3 har jeg hatt før. Bra damage og dårlig rof. T29 gidder jeg ikke, har jo T34 som er nesten lik. Mye bedre gun på T34. Franks tier 7 krever for mye free xp, og er skikkelig papirarmour.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Skal ha en tier 7 heavy tenkte jeg. Lurer på å gå for Tiger I. Beste kanon har jo bra pen, middels damage og bra presisjon. Men ser den får litt blandet kritikk. Ingen sloped armour, tåler relativt lite. Er det nesten bare en snipeplattform dette, og en småkjip grind for Tiger II? IS og KV-3 har jeg hatt før. Bra damage og dårlig rof. T29 gidder jeg ikke, har jo T34 som er nesten lik. Mye bedre gun på T34. Franks tier 7 krever for mye free xp, og er skikkelig papirarmour.

har både tiger1 og t29, kan nok bare anbefale t29 for min del. men ja tiger 1 er en sniper platform med dårlig armor.

Det er nok ikke noe kjedelig farm opp mot T32 og den er ganske digg, liker den bedre enn T34.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
tier 8 heavy tanksen har jo autoloader, og hele konseptet bak autoloaderen er jo overpowered, 6 kuler på 10-20 sec er jo en fordel i de fleste encounters. bare fordi du må trekke unna og reloade å ikke kan kjøre på som tilsvarende tier medium på russisk, amerikans og tysk så trenger jo ikke tanksen nødvendigvis en buff, den krever en annen playstyle.

 

Det er din mening, og ikke facts.

 

WR baserer seg på facts når de skal balansere tankene, og alle auto-loader tankene ble nerfa HARDT i 7.5, og det ser definitivt ut som lorraine, og begge amx'ne er for dårlige nå.

 

Skal ha en tier 7 heavy tenkte jeg. Lurer på å gå for Tiger I. Beste kanon har jo bra pen, middels damage og bra presisjon. Men ser den får litt blandet kritikk. Ingen sloped armour, tåler relativt lite. Er det nesten bare en snipeplattform dette, og en småkjip grind for Tiger II? IS og KV-3 har jeg hatt før. Bra damage og dårlig rof. T29 gidder jeg ikke, har jo T34 som er nesten lik. Mye bedre gun på T34. Franks tier 7 krever for mye free xp, og er skikkelig papirarmour.

 

Ikke selg tanker! med mindre du ikke har garasjeplass og ikke vil bruke gull på det.

 

Tiger I var overaskende morsom og spille, føles mest som en medium, og som andre sier tåler lite, så juster spillestil herretter.

Lenke til kommentar
tier 8 heavy tanksen har jo autoloader, og hele konseptet bak autoloaderen er jo overpowered, 6 kuler på 10-20 sec er jo en fordel i de fleste encounters. bare fordi du må trekke unna og reloade å ikke kan kjøre på som tilsvarende tier medium på russisk, amerikans og tysk så trenger jo ikke tanksen nødvendigvis en buff, den krever en annen playstyle.

 

Det er din mening, og ikke facts.

 

WR baserer seg på facts når de skal balansere tankene, og alle auto-loader tankene ble nerfa HARDT i 7.5, og det ser definitivt ut som lorraine, og begge amx'ne er for dårlige nå.

 

Skal ha en tier 7 heavy tenkte jeg. Lurer på å gå for Tiger I. Beste kanon har jo bra pen, middels damage og bra presisjon. Men ser den får litt blandet kritikk. Ingen sloped armour, tåler relativt lite. Er det nesten bare en snipeplattform dette, og en småkjip grind for Tiger II? IS og KV-3 har jeg hatt før. Bra damage og dårlig rof. T29 gidder jeg ikke, har jo T34 som er nesten lik. Mye bedre gun på T34. Franks tier 7 krever for mye free xp, og er skikkelig papirarmour.

 

Ikke selg tanker! med mindre du ikke har garasjeplass og ikke vil bruke gull på det.

 

Tiger I var overaskende morsom og spille, føles mest som en medium, og som andre sier tåler lite, så juster spillestil herretter.

 

Tja, må selge av og til. F.eks hvis jeg vil ha en annen tank og opplevelse og ikke gidder bruke så mye penger på dette spillet. Noen tanks står jo bare og støver ned i garasjen.

 

Spiller med VK3601 nå, og jobber med å makse den. Sies og være en av de beste tier 6 i spillet, og det merker jeg.

Har kun neste beste kanon 7,5 cm L70, og jeg liker tanken godt allerede. Den tåler egentlig veldig mye juling. Særlig når den er topp tier i en match.

 

På specs så ser Tiger I ut som en VK3601 med penetration buff.

En liten armour eller hp buff hadde gjort seg, siden den ikke har noe slope. Eventuelt damage-buff på kanon.

Har jo samme armour som VK3601, og dette er en heavy.

 

WOT handler mye om peek a boo rundt hushjørner, steiner osv. Lav damage, ingen slope og midt-montert-turret er ikke akkurat god kombo,

Endret av James King
Lenke til kommentar

AMX 13-75 suger balle etter 7.5

Den får omtrent samme MM som AMX 13-90, så hvorfor spille 13-75 i det hele tatt (utenom og grinde til 13-90). ?

Den er omtrent dårligst på det en scout skal være sammenlignet med andre scouts, mindre fart, mindre mobilitet, turret snur seg saktere, mindre viewrange.

WG nerfet de franske tankene for mye ser det ut til, og de trenger sårt en buff. Ser at Lorraine og Batchat begge blir buffet nå, men håper de gjør noe med MM på 13-75.

Den har ikke noe og gjøre i det øverste battle tieret.

Nå er vel ikke 13 75 en scout akkurat. :p Ikke alle light tanks er scouts vet du. ;)

13 75 er en racerbil med kanon på. Akkurat som 13 90. Og de tjener vel fortsatt godt med cash. Vet jeg tjener godt på en god runde med min 13 90 i alle fall.

 

Greit nok om du er siste kjappe tank som er igjen, da kan du alltids scoute, men vit at du oftest gjør en bedre jobb ved å spille feigt. Rettferdige kamper og franske tanks med autoloadere går ikke helt i hop. :p

Lenke til kommentar

En overpowered tanks blir nerfet, og WR går ned. Sier jo seg selv...

 

Poenget er at WR har gått under gjennomsnittet, derav blitt underpowered.

 

Franske tanks er jo latterlig lette å drepe, amx 13 90 har vel reload på 40 sec, lorraine enda lengre...

 

Men du står kanskje bak en stein og venter til de har reloadet?...

Lenke til kommentar

Jepp. Konstant. Utrolig morsomt. Meier ned alt som er. Var vel og merke litt gøyere før da folk ikke visste hvor de skulle skyte for å penetrere den, og bare fyrte i vei HE opp og i mente, men de har jo lært seg det etter hvert også.

Ja ja, moro læll, som de sier her i trønderland. Tar med ti gullskudd og vips gjør vi vei i vellinga når vi møter KV-1-er og lignende også. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...