Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det _er_ snakk om og legge til penetrering på biler, gjerder o.l slik at de ikke har 100% eller 0%.

 

Rimelig surt når en liten telefonkiosk/stolpe stopper store kuler fra og treffe tanken bak.

 

Håper selvagt de legger til at man kan skyte i filler bygninger, men da må man legge til at de raser også...

 

Men hvis man skyter med HE og skyter gjennom en telefonkiosk så vil kanskje eksplosjonen gå av? Vet ikke hvor mye som skal til.

Lenke til kommentar

Off. Syntes T25/2 var en grusom sak. Men forhåpentligvis vil du trives bedre i den enn jeg gjorde.

 

Nei, er lite kosing i den. Angrer på at jeg solgte M18 Hellcat nå, men har enda M10 Wolveringe jeg kan kose meg med. Har allerede elitet M10 så kan kjøpe M36 og gå den ruten istedenfor om jeg ikke makter T25/2.

Lenke til kommentar

Off. Syntes T25/2 var en grusom sak. Men forhåpentligvis vil du trives bedre i den enn jeg gjorde.

 

Nei, er lite kosing i den. Angrer på at jeg solgte M18 Hellcat nå, men har enda M10 Wolveringe jeg kan kose meg med. Har allerede elitet M10 så kan kjøpe M36 og gå den ruten istedenfor om jeg ikke makter T25/2.

 

Du burde faktisk gå ned den ruten til T25AT for å låse opp 105mm som T25/2 ikke har.

For den dagen du kommer til T28 Proto, bør du ha enten en god slump free exp eller 105mm opplåst. Må være grimt å grinde på protoen med 90mm gunnern...

Lenke til kommentar

Det er vel ikke dårlige grunner. Er ikke alle som gidder å samle på tanks og måtte grinde cash hele tiden. Viktigste med spillet er å ha det gøy, spille de tanksene som man koser seg med, ikke samle på flest mulig tanks og håpe på at tanks blir gjort om :p

 

Er man drit lei en tank, og trenger credits til annet prosjekt så selger man.

 

Men det er klart at hvis man går på nav , har masse fritid og har null liv utenom World of Tanks så kan man jo bare sitte å grinde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dårlige grunner!

 

Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund.

Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.

 

Hvis du med fullt alvor sitter og hevder at du har spart på forbannelser og skrot som Renault FT, AMX38/40 og BDRG1B så er du en syk mann, SYK! :nei2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, så syk er han da ikke. AMX38 eller 40 - jeg husker ikke hvilken i farten - er jo bouncemaster deluxe og kan være farlig i den rette persons hender.

Personlig har jeg spart på min A-20 og nekter å kvitte meg med den, uansett hva. Er ikke som om jeg går tom for plasser til nye tanks uansett.

 

Det er vel ikke dårlige grunner. Er ikke alle som gidder å samle på tanks og måtte grinde cash hele tiden. Viktigste med spillet er å ha det gøy, spille de tanksene som man koser seg med, ikke samle på flest mulig tanks og håpe på at tanks blir gjort om :p

 

Er man drit lei en tank, og trenger credits til annet prosjekt så selger man.

 

Men det er klart at hvis man går på nav , har masse fritid og har null liv utenom World of Tanks så kan man jo bare sitte å grinde.

Går man på NAV har man ikke råd til World of Tanks i lengden. Du får skremmende lite penger fra de i grunn. Ikke så lite som studenter, men fortsatt ikke mye. Om ikke annet har de økt dagpengene fra 106 kroner dagen. Det er da noe. :p

Lenke til kommentar
Dårlige grunner! Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund. Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.
Hvis du med fullt alvor sitter og hevder at du har spart på forbannelser og skrot som Renault FT, AMX38/40 og BDRG1B så er du en syk mann, SYK! :nei2:

 

Bruker sikkert gull for å få 100% crew på de også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...