Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Någen andre som oppleve at det kjennes ut som om jentå har Parkinson når hu ronke deg?

 

Hva sikter du til?

 

"Tremor (skjelving). Typisker er en langsom tremor i hånden, mest uttalt i hvile

Rigiditet (stivhet) i kroppen. Dette er ofte mest tydelig i armer og hender

Akinesi - som betyr vansker med starte og gjennomføre aktiviteter

Balanseproblemer - som kan arte seg som falltendens eller uvanlige kroppsholdninger, f. eks. tendens til å lute framover når en går."

(NHI)

 

 

"Er det skjelving som er problemet, så er det nok fordi hun ikke har fått gode nok instrukser. Fortell/vis henne hva du vil ha.

Stiv er det helst du som skal være, men er det den lille knoppen som stivner, så er det bare et tegn på gjensidig nytelse og kåtskap.

Har hun konsentrasjonsvansker så vet jeg faktisk ikke... Gjør det mer interessant...?

uvanlige kroppsholdninger er vel bare vanlig mens man holder på med slikt og mere :p "

 

Er da det jeg ville svart på det :p tar selvkritikk for å ikke få me meg hvor jeg leser/skriver, og samtidig påpeke at spøker med ordentlige sykdommer blir bedre jo mer spesifikt man gjør det.

 

eh, hva faen? :facepalm: :omg:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Beste var vel da en venn av meg hadde glemt å logge av facen sin. Jeg og en annen venn satt hele dagen (fra kl. 14 - kl. 19, ja, vi hadde lite å gjøre) og facerapet denne stakkaren. La til utallige utlendinger (Steven Tiss, Ty Pikk, alle Abduler [Denne personen liker ikke utlendinger] osv.)

Vi spurte vennindene til søsteren hans om det var fest på gang (dette var en onsdag) og forklarte med at "onkelen min alltid fester på onsdager" . Vi endret (selvfølgelig) bursdagen til denne dagen, og skrev slike oppdateringer som : "Skriv et tall fra 1-500, så skal jeg si hva du betyr for meg på veggen din!" og "Chillern med @*en random jente sitt navn*

Det morsomste var vel å snakke med folk (som han selv ikke kjente, men visste hvem var)... (a)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...