Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Facerapet lillesøter(hun er 15) til en kompis her en dag. Hun HATER Justin Bieber, så når hun hadde gått fra PC uten å logge seg av skrev jeg på statusen hennes: "Elsker Justin Bieber, vil gifte meg med han". Hun fikk noen likes og kommentarer på det. Hun trodde det var meg, men jeg sa jeg ikke kjente til saken. Så da skylde hun på storesøstera :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg mottok denne meldinga på FB (ikke min facerape dog):

---

Emne: "kååt"

hei! jeg er en 17 år gammel desperat jomfru som er på leting etter en hot fyr som kan bryte jomfruhinna mi- er du kanskje han?

 

jeg heter altså xxxx, kommer fra xxxxxxxxxx, og bryr meg ikke om penisstørrelse. Jeg liker menn med litt dominans, og bli behandlet litt hardt. Jeg er flink til å strippe og danse ellers.

 

ta kontakt på xx xx xx xx, eller møt meg i xxxxxxxxxx sentrum klokka 19.00 på fredag for et deilig kaninknull! for hvem vil vel ikke bryte en jomfruhinne?

 

hilsen hornybunny

 

---

Viste seg at det var ei venninne av avsender som hadde sendt denne meldinga til tilfeldige gutter...

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar

Jeg ble bra facerapet av min bror for et års tid siden. Det var i utgangspunktet bare:

 

"har begynt å samle på steinar"

 

noe eg ikkje tok der og da, men etter et par dager begynte det å dukke opp mange kommentarer i statusfeltet som fra folk eg ikkje kjenner og alle het steinar :D så eg måtte søke etter folk med steinar og han hadde sikkert sendt ut 50-100 friend requests til alle som heter steinar.

 

Det dukker fortsatt opp nye steinar statuser et år senere -_-

Takk for tipset :whistle:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En venn til lillebrorn min skreiv "sammen? Æ har vært så sykt forelska i dæ lenge no å æ vil ikke holde det inne lenger!!" til en tilfeldig i chatten. En som gikk på skoln min før. Skal ta revansj i mårra >:D Noen tips til ka æ kan skrive?

EDIT: Han e 12 år gammel. Så ville vært morsomt med noe ganske uforutsett :p

Endret av diamondshowel
Lenke til kommentar

For noen minutter siden postet en venn et bilde av en ring med bildeteksten "Håper Kari liker den". De har vært sammen i snart et år. Da tenkte jeg først "Jasså, frieri?" Så tenkte jeg "Hmm, mulig facerape?" Så tenkte jeg "Eller enda verre - hva om det ikke er facerape og hun sier nei?"

 

Vel, vel, facerape eller ikke, det ville vært en genial spøk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En ille facerape jeg ble rapet av:

 

"R.i.p mamma :( xx.xx.xxxx - xx.xx.2011. Hun var den beste moren en gutt kunne få!"

 

Dro på hytten strømløs uten telefon eller noe, da jeg kom tilbake stod det omtrent 200 kondolasjoner på veggen min.

 

Kansje ikke så morsom men den var utrolig spesiell.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...