Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del fine her, likte spesielt "eg samlar på steinar"! Den må prøves! Dessverre fungerer den best dersom offeret er fra Bergen, og fordi Faceraping tok veldig av i vår, har folk blitt alt for flinke til å logge ut PCen når man forlater den..

 

En annen som er litt fin, er å endre instillinger slik at standard privacy på poster er at de kun er synlige for deg selv. Gjorde dette med en venn for rundt en måned siden. Ettersom jeg ikke har sett noen statuser fra ham siden, antar jeg at han ikke har oppdaget det enda.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Tok en "eg samler på steinar" på en av roommatene tidligere i dag. Det ble gjort et stort nummer utav det. Deretter rapet vi ham en gang til mens han sto på kjøkkenet, der vi bl.a. likte Facerape.

Nå er begge roomiesene mine ute, men jeg ser at statusen til han som ble dobbelrapet (Torbjørn) er "Husk å logge ut av facebook, Torbjørn!"

Regner med det ble en tredjegang på ham i dag da :)

Lenke til kommentar

Beste facerape du gjør er å endre navnet ditt til en kompis/veninne du kjenner også endrer du profil bildet ditt til hans/hennes.

 

Begynn og chat med folk de er interisterte i, i chatten er det jo bare bilde/navn. Ganske morro, og har hatt mange kvelder med chat med randoms som ikke har merka det før lenge etterpå, da de faktisk går inn på profilen og ser bilder med taggs i!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...