Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

En som er ganske standard er jo: Skal reise til "sett inne random land/sted" i morgen:)

 

Vi gjorde det med en i klassen 3 ganger, hver gang ringte bestemoren for å spørre hvorfor hun ikke hadde fortalt det xD

 

Jeg ble også rapet en gang, hadde nesten nettop slått opp med kjæresten, så hadde min "gode venn" lagt til Savner lukten av xxxx på Om meg teksten, dette så jeg ikke, og han sa fra 3 mnd etter. Rart ingen kommenterte det, håper det ikke var fordi de trodde på det oO

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD

 

har dere enda ikke kommet dere rundt?

Joda, Tor fungerte ganske bra det helt til det ble stengt 100% (østfold fylkeskomune) den eneste veien utenom da var å sette opp en bridge (noe jeg gjorde, og hadde da derfor fri tilgang høhø), men den delte jeg ikke med andre av forståelige årsaker! I tillegg fungerte mobilen ganske bra som router :cool:

Lenke til kommentar

Det var snakk om at Facebook skulle åpnes på skolen nå dette året, så i etterpå finner jeg ut om det er mange gratis-facerapes rundt om >:DD

 

Haha, hos oss var måtte skolen åpne opp facebook fordi alle installerte masse proxy programmer, og i 50% av tilfellene var dette malware, virus osv. :p

 

Var også noen smartinger som hadde satt opp en ruter utenfor skolen som var åpen. Fra den overvåka de dataen og stjal masse passord osv. :tease:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...