Gå til innhold

Din beste facerape?


Anbefalte innlegg

En jente i klassen gikk ut av klasserommet for en kort periode. Tre andre jenter tok laptopen hennes og løp lattermilde ut fra klasserommet. Når de kom tilbake hadde de tatt et bilde av rumpa til en av de og satt det som profilbilde på facebook til hu som eier laptopen. Fant det kniseverdig i hvert fall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble msn rapa engang, jeg måtte gå hjem å hente noe. Jeg har alltid logga meg ut fra f.eks facebook og nå trodde jeg hadde låst pcen, men hadde glemt at jeg ikke hadde passord akuratt da..

Så når jeg kom tilbake hadde de hatt en lang samtale med en dud, angående både sex og samliv. :ph34r:

 

Jeg lo når jeg leste den etterpå :!:

Lenke til kommentar

"Hvorfor kan dere ike bare akseptere meg som jeg er? Jeg liker gutter, okei?" var litt morsom, selv om jeg skjønte at det var facerape. Men det gjorde ikke tanta hans, derimot.

 

En venn av meg facerapet en annen venn og endret status til "Hvorfor kan du ikke bare forstå? Jeg mener det, det er deg jeg vil ha!" og mange tolket dette som ulykkelig kjærlighet. Samtidig sendte han flørtende meldinger til masse stygge jentevenner av ham.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Måtte le litt etter at en Kompis hadde fått tlf fra bestemora, etter jeg facerapa han :new_woot:

 

 

XXXXX.XXXX

e trur e ha funne ut at e e homo, når xxx sugd me!

haha glad jeg nekter å ha noen i familen som venn på face (bortsett fra søskenbarn).

 

Edit: Synes det er litt sjukt at oldemora mi på 80år+ bruker facebook regemessig :ph34r:

Endret av chri-ot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Någen andre som oppleve at det kjennes ut som om jentå har Parkinson når hu ronke deg?

 

Hva sikter du til?

 

"Tremor (skjelving). Typisker er en langsom tremor i hånden, mest uttalt i hvile

Rigiditet (stivhet) i kroppen. Dette er ofte mest tydelig i armer og hender

Akinesi - som betyr vansker med starte og gjennomføre aktiviteter

Balanseproblemer - som kan arte seg som falltendens eller uvanlige kroppsholdninger, f. eks. tendens til å lute framover når en går."

(NHI)

 

 

"Er det skjelving som er problemet, så er det nok fordi hun ikke har fått gode nok instrukser. Fortell/vis henne hva du vil ha.

Stiv er det helst du som skal være, men er det den lille knoppen som stivner, så er det bare et tegn på gjensidig nytelse og kåtskap.

Har hun konsentrasjonsvansker så vet jeg faktisk ikke... Gjør det mer interessant...?

uvanlige kroppsholdninger er vel bare vanlig mens man holder på med slikt og mere :p "

 

Er da det jeg ville svart på det :p tar selvkritikk for å ikke få me meg hvor jeg leser/skriver, og samtidig påpeke at spøker med ordentlige sykdommer blir bedre jo mer spesifikt man gjør det.

Endret av spinnwild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...